Müasir rəssam Rəşad Babayevin çoxşaxəli estetik yaradıcılıq yoluna rəssamlıq, instalyasiya, heykəltəraşlıq və film kimi sahələr daxildir. Əslən Xaçmazdan olan və Bakıda yaşayan Rəşad, 2000-ci ildə incəsənətə baş vurmazdan öncə, hüquq üzrə təhsil alıb. İstedadı və mürəkkəb konseptual baxışı sayəsində rəssam tezliklə tanınmağa başlayır və nəhayət 2004-cü ildə ilk solo sərgisini keçirən rəssam sonralar Azərbaycanda və ölkə hüdudları xaricində bir çox sərgiyə qatılır. Onun əl işləri 2012-2013-cü illərdə Moskva, Roma, Vyana, Berlin, Paris və Bakı şəhərlərini gəzmiş “Fly to Baku”, həmçinin 2013-cü ildə 55-ci Venesiya Bienalında, 2014-cü ildə isə Bakıda baş tutan “Love Me, Love Me Not” qrup sərgisi kimi, müasir Azərbaycan rəssamlarının görkəmli tədbirlərinə daxil edilir. Bundan əlavə, onun əsərləri Gürcüstan, Koreya və Qazaxstan kimi ölkələrdə də sərgilənir.

 

Rəsmləri sayəsində məşhurluq qazanmış Rəşad abstrakt və emosional üslüba üstünlük verir, onun kompozisiyaları isə Azərbaycan miniatür sənət ənənələrindən ilhamlanan zəngin rəng palitrasına sahib düşünülmüş və səlis fırça çəkimlərindən ibarətdir. Onun bir çox əl işi fəlsəfi konseptlərə istinad edir və fraqmentləşdirilmiş təsvirlər vasitəsi ilə əks olunan, dərin simvolizmə malikdir. Onun əsərləri, baş qəhrəmanı (protaqonisti) enerjili ağ-qara ştrixlərlə təsvir olunan, Müqəddəs Sebastyan (2009) dramatik rəsmində olduğu kimi, minimalistikanı əks etdirir. Daha mücərrəd əsərində isə Rəşad konseptual baxışını – instalyasiya və heykəltəraşlıq sahəsindəki əsərlərinə daha geniş şəkildə yansımış üslub seçimini əks etdirmək üçün boyalar ilə kətan üzərində ifadə formaları yaradır. 2012-ci ildə Rəşada Babayev “012 Bakı İctimai İncəsənət Festivalı” üçün məşhur italiyalı rejissor Mikelancelo Antonionin baş tutmayacaq filmin çəkilişlərinin harada çəkiləcəyi ilə bağlı 1972-ci ildə Bakıya etdiyi səfərini araşdırmaq üçün fotoqrafiyadan və kollajdan ibarət genişmiqyaslı “Antonioni Bakıda” adlı instalyasiya yaradır. Rejissorun baxışını və onu yerinə yetirə bilmədiyi ilə bağlı məyusluğunu araşdıran rəssam, bu hadisənin koqnitiv izlərini xəritədə qeyd etmək üçün Bakının küçələri boyunca divar freskaları yaradır.

 

55-ci Venesiya Bienalı çərçivəsində keçirilən “Love Me, Love Me Not” sərgisinə tövhəsi qismində rəssam “İstək ağacı” (2013) instalyasiyasını təqdim edir. Bu instalyasiya, müqəddəs ağaca rəngli parça bağlamaqla öz istəyini və ya duanı ruhlar aləminə bidlirməklə bağlı olan ənənəvi mistik xalq adətini əks etdirən, budaqlarına vahid rəngli və ya nostaljik naxışlı parçalar bağlanmış, skulptur ağacdan ibarətdir. Ezoterik və ruhani mövzular Rəşadın incəsənətin digər sahələrindəki yaradıcılığını da ilhamlandırır. 2014-cü ildə Bakıdakı Müasir İncəsənət Muzeyi rəssamın “Ada” adlı solo sərgisini nümayiş etdirir. Burada təbiət, həmçinin zaman və əbədilik təcrübəsi haqda düşüncələri əks etdirən, Zen fəlsəfəsinin mistik anlayışlarının qeyri-təsviri ifadəsindən oluşan əl işləri təqdim olunmuşdur. Onun əl işləri həmçinin 2015-ci ildə Yarat Müasir İncəsənət Məkanının Bakıda açılışının və qrup sərgisinin bir hissəsi olur. Onun əsərləri kolleksiyaçılar arasında məşhurdur, Azərbaycan, Rusiya, Türkiyə və İran kimi ölkələrin müxtəlif muzeylərinə və şəxsi kolleksiyalarına daxildir.

 

Son illərdə film sahəsinə marağının artması nəticəsində Rəşad bir sıra film ssenarisi və qısa film üzərində işləyib. Rəsmi olaraq 2018-ci ildə debüt etməsinə baxmayaraq, 2013-cü ildə Rəşad Babayev, iki tamam fərqli şəxsiyyətin görüşməsi şansı barəsində bəhs edən, “Sərnişin” adlı ilk qısa filminin ssenarisini yazır və ona rejissorluq edir. 2018-ci ildə onun konserv bankasının əldən-ələ gəzməsi vasitəsi ilə gündəlik həyatın fərqli aspektlərini araşdırılması ilə bağlı olan “61 qram” adlı qısa filmi Fransada keçirilər Clermont-Ferrand Beynəlxalq Qısa Film Festivalına daxil edilir. Bundan əlavə, Rəşad 2018-ci ildə işıq üzü görmüş qısametrajlı “Lost” filminin və “Çao” qısametrajlı cizgi filminin, ssenari müəllifi, rejissoru və prodüseridir. İstənilən incəsənət sahəsindən insanların daxili həyatını dərindən araşdırmaq üçün istifadə etməyi səbəbindən onun filmləri və vizual incəsənəti eyni mövzular ilə bağlıdır. Rəşad Babayev rejissor kimi bacarığını artırdıqca insan təcrübəsini həssas və qabiliyyətli şəkildə sezmə qabiliyyətini genişləndirməyə davam edir.

Contemporary artist Rashad Babayev’s diverse aesthetic career includes painting, installation, sculpture and film. Originally from Khachmaz, Azerbaijan and based in Baku, Rashad first studied law before beginning his artistic practice in 2000. He was quickly recognized for his talent and complex conceptual vision, which resulted in his first solo exhibition held in 2004 and then his participation in various exhibitions in Azerbaijan as well as abroad. His work has been included in some of the most seminal shows of contemporary Azerbaijani artists of note, such as the 2012-2013 ‘Fly to Baku’ exhibition that toured Moscow, Rome, Vienna, Berlin, Paris and Baku, and the acclaimed ‘Love Me, Love Me Not’ group exhibition at the 55th Venice Biennale in 2013 and Baku in 2014. Additionally, his artwork has been shown in Georgia, Korea, and Kazakhstan.

Widely respected for his painting, his style is abstract and emotive and his compositions combine deliberate and defined brush strokes with a bold, saturated color palette inspired by the Azerbaijani tradition of miniature painting. Many of his pieces reference philosophical concepts and are embedded with deep symbolism, reflected through their fragmented imagery. His work features minimalist figuration, such as his dramatic painting St. Sebastian (2009), where the protagonist is depicted with vigorous strokes of black and white. In his more abstract work, he uses color to create narrative shapes on canvas to express his conceptual vision, a stylistic choice that also extends into his installation and sculptural work. In 2012, he mounted the large installation Antonini in Baku for the 012 Baku Public Art Festival that used photography and collage to explore acclaimed Italian director Michelangelo Antonioni’s 1972 visit to Baku when the director was scouting for a film that was never realized. Rashad created a mural along a Baku street to map the cognitive traces of this event, as he explored the director’s vision and ultimate frustration in his inability to fulfill his vision. For his contribution to the 55th Venice Biennale ‘Love Me, Love Me Not’ exhibition, Rashad created the installation The Tree of Wishes (2013), a sculptural tree hung with colorful strips of cloth, some of solid color and some with nostalgic patterns, tied to its branches – a rendering of a traditional mystic folk practice of tying cloth strips to a sacred tree to represent prayers or wishes sent to the spiritual realm. Esoteric and spiritual themes continue to inspire his creativity in other media. In 2014, the Museum of Modern Art in Baku presented his solo exhibition ‘Island,’ which showed works that were non-figurative representations of Zen mystic concepts, ruminating on the nature and experience of time and eternity. His work was also part of the 2015 Yarat Contemporary Art Space opening in Baku and the group exhibition. His artwork is popular with collectors and is featured in various museum and private collections in Azerbaijan, Russia, Turkey and Iran.

In recent years, his growing interest in film has resulted in a number of film scripts and short films. While he officially debuted his work in 2018, in 2013 he wrote and directed his first short film, ‘The Passenger’ which deals with a chance meeting between two very different individuals. In 2018, his short film ’61 Grams’, exploring facets of daily life through the journey of a tin can passed from person to person, was included in the Clermont-Ferrand International Short Film Festival in France. He has also written, directed and produced the short film ‘Lost’ and the animated short ‘Chao’, both of which were released in 2018. His films engage with similar themes as his visual art, as he uses the medium to delve into people’s interior lives. As he develops his practice as a filmmaker, he continues to expand his empathetic and compelling insight into the human experience.

Rəşad BabayevRəşad Babayev

Müəllif

Lesli Qrey Dubayda məskunlaşmış kurator olmaqla yanaşı, Körfəz ölkələri və Xəzər regionunun müasir incəsənətini araşdırır. O ArtAsiaPacific incəsənət jurnalı üçün Mərkəzi və Qərbi Asiya regionlarından yazır. O Bakı incəsənət səhnəsini sevir və tez-tez ziyarət edir.

Lesley Gray is a Dubai-based curator and researcher focusing on contemporary art in the GCC and Caspian Sea regions. She is also a freelance writer covering Central and West Asia for the art journal ArtAsiaPacific. She loves the Baku art scene and visits often.

Tags: