Cari ilin 19-23 mart tarixlərində Madinat Jumeirah-da hər il keçirilən Dubayın müasir və çağdaş incəsənət yarmarkasında dünyanın müxtəlif yerlərini təmsil edən 500-dən çox rəssam və 100-ə yaxın qalereyaya yer verilib. Bu tədbir həm ticarət mərkəzi, həm də yeni sənətkarlar, eksperimental sahələr və müxtəlif vizual dillərlə tanışlıq meydançası rolunu oynayır. Yarmarkanın əsas zallarına əlavə olaraq, Art Dubai-ə bu il ərəbcə “keçid” mənasını verən “Bawwaba” adlı kapsul kolleksiyası daxil edilmişdir. Burada xüsusi ilə bu tədbir üçün hazırlanmış fərdi layihələrdən ibarət Latın və Cənubi Amerikanı, Afrikanı və Yaxın Şərqi təmsil edən 10 qalereya nümayiş edilmişdi. Yarmarkada həmçinin, BƏƏ-nin rezidenturasında 4-8 həftə iştirak edən Latın Amerikalı rəssamların yaratdığı yeni incəsənət əsərlərinə həsr edilmiş Rezidentlər bölməsi mövcud idi. Yarmarka daxilində yaradılmış məkanın bir hissəsində “Bait 15” adlı performativ və vizual incəsənətlə məşğul olan gənc rəssamların incəsənət kollektivi öz tədbirlər proqramı, instalyasiyaları və kollektiv layihələri sayəsində Campus Art Dubai proqramı çərçivəsində ortaya Əmirlik identikliyi, gənclər mədəniyyəti və nostalgiya ilə bağlı uğurlu iş qoymuşdular. Tədbirin “Modern” bölümündə isə Avropa, Cənubi Asiya və Yaxın Şərq rəssamlarının muzey keyfiyyətinə malik kolleksiyları ilə birgə incəsənət, urbanizm və Qlobal Cənubdakı müasirlik haqqında mövzulara toxunan “Modern İncəsənət” adlı simpozium təqdim edilmişdi. Lakin, tədbir ilk növbədə bütün görkəmi ilə müasir incəsənətə həsr edilmişdi.

 

Art Dubai, öz bölgədaxili kolleksiya bazasını genişləndirdikcə, Yaxın Şərq, Avropa və Asiya ilə birgə, son vaxtlar Afrikanın, Cənubi və Şimali Amerikanın bir çox qalereyasını özünə cəlb edir. Dubayın “Slavyanlar və tatarlar” kollektivini və Rəna Bequmu təmsil edən “Üçüncü xətt”, həmçinin Həsən Şərifi və Məhəmməd Kazemi təmsil edən İzabel van den Ende kimi qalereyaları müasir incəsənətin dinamik kolleksiyasını, o cümlədən müxtəlif skulpturları, instalyasiyaları, videoartı, qarışıq incəsənət sahələrini və rəsm əsərlərini nümayiş etdirirlər. Sürətlə böyüyən Səudiyyə incəsənətinin, krallıq daxilində genişlənən təşkilati dəstək nəticəsində səmərənin əldə edilmiş nəticəsində, Səudiyyə Ərəbistanının qalereyaları tədbir çərçivəsində öz populyarlığını qoruyub-saxlaya bilmişdir. Ciddənin Athr və Hafez qalereyalarının müasir incəsənət kolleksiyaları, parlayan incəsənət ulduzlarını işıqlandırmağa davam etməklə birgə, öz sıralarına Raşed Al-Şaşainin tapılan əşyalardan ibarət instalyasiyalarını və Əli Çabanın kağızdan təyyarə formasında düzəldilən xalçasını daxil ediblər. Gürcü rəssamlar burada 2 qalereyanı təmsil edir – İrakli Buqianinin əl işlərini nümayiş etdirən ArtBeat layihəsi, həçminin Tato Axalkaçişvilinin və Luka Lazarın əsərlərini nümayiş etdirən Avto Mesxi və ERTİ qalereyası. Nursultan şəhərinin (Qazaxstan) “Aspan” qalereyası isə multimedia rəssamı Səid Atabekovun, bundan əlavə Yelena və Viktor Vorobyovlar art-duetinin parlaq əl işlərini nümayiş etdirmişdir. Azərbaycanı isə bu il iki fərqli qalereya – Bakı və Londona yerləşən Gazelli Art House və İstanbulda yerləşən SANATORİUM təmsil edir. Gazelli Art House Fərhad Fərzəliyevin yeni qravürlərini, həmçinin Orxan Hüseynovun pleksiqlasdan hazırladığı keçmiş və yeni əl işləri seriyalarını nümayiş etdirir. SANATORIUM-un stendində isə Fərid Rəsulovun iki fotoinstalyasiyasını görmək olar.

 

Qeyd etmək lazımdır ki, Art Dubai-nin proqramına OPAVIVARA adlı braziliyalı kollektivin interaktiv performativ layihə axşamı daxil edilmişdir. Bu layihə, Art Dubai After Dark DJ gecə sessiyalarının da baş tutduğu Fort Island-da keçirilmişdir. Latın və Cənubi Amerkianın afrosentrik bitlərindən ilhamlanan musiqi proqramında Londonlu Zakia Syüell və Aleksander Nat, Nyu-Yorklu Marko Veybel – Darker Than Wax, həmçinin yerli Dubaylı DJ-lər və Dubayda yerləşən isveçrəli Satwa 3000 incəsənət kollektivi çıxış edib.

 

Cari ilin 18 Mart tarixindən başlayaraq Dubayın yerli qalereyaları Dubayın Beynəxalq Maliyyə Mərkəzində və Alserkal prospektinin qalereya rayonlarında yeni sərgilər və proqramlar seriyalarını nümayiş etdirməklə həmçinin İncəsənət Həftəsində (Art Dubai mövsümü bu cür adlanır) iştirak ediblər. Alserkal prospekti üçün yaz proqramının açılışı zamanı OMA (Rem Kolxaus) tərəfindən dizayn edilən Concrete (Beton) adlı çoxməqsədli incəsənət məkanında Samdani İncəsənət Fondunun Cənub-Şərqi Asiyadakı ictimai və siyasi problemlərə həsr olunmuş Fabric(ated) Fractures adlı sərgisi keçirilir. Bu sərgiyə həmçinin martın 18-də rəssam Ritu Sattarın təqdim etdiyi “Harano Sur” (İtirilmiş nəğmə) performansı daxil edilmişdir. Burada, Banqladeşdəki ictimai qeyri-sabitliyi əks etdirən ahəngsiz tərzdə orqanda ifa edən musiqiçilərdən ibarət canlı instalyasiya nümayiş etdirilir. Yeri gəlmişkən, martın 18-də Cənub-Şərqi Asiyanın İşara İncəsənət Fondu Alserkal prospektində özünə yeni məkan açaraq orada, 2018-ci ildə Bakıda Yarat Müasir İncəsənət Məkanında fərdi sərgi ilə çıxış etmiş, rəssamlar Zarina və Şilpa Quptanın geniş sərgisini keçirir. Ümumi olaraq, Dubayın İncəsənət Həftəsindəki sərgilərin məqsədi coğrafi, ideoloji, mədəni və ictimai sərhədlərə baxmayaraq insanlar arasında əlaqə yaratmaq və dəstəkləməkdir. Bu da öz növbəsində, Avropanın və Şimali Amerikanın hüdudları xaricində yerləşən, nüfuzunu parlaq incəsənət və bu sahədə təqaüdlə bağlı yeni platformalar irəli sürməklə qazanan incəsənət yarmarkası üçün münasib şüardır.

Dubai’s annual contemporary and modern art fair was held at Madinat Jumeirah March 19-23, 2019, featuring over 500 artists and almost 100 galleries from around the world. The Fair was both a marketplace and a space for exposure to new artists, experimental media and diverse visual languages. In addition to the main halls of the fair, this year Art Dubai included a special capsule collection called ‘Bawwaba,’ meaning gateway in Arabic, showcasing a curated selection of ten galleries from Latin and South America, Africa and the Middle East that presented solo projects created specifically for the fair. The Fair also had a Residents section, which focused on new artwork created by Latin American artists who took part in a four to eight-week residency in the UAE.  As part of this space within the Fair, Abu Dhabi art collective Bait 15 of emerging artists engaged in performative and visual art took over the Campus Art Dubai program with their own program of happenings, installations, and collective projects focusing on Emirati identity, youth culture, and nostalgia. The Modern section of the fair presented museum-quality collections of work from European, South Asian and Middle Eastern artists along with the Modern Art symposium of talks about art, urbanism, and modernity in the Global South. However, the fair is primarily about contemporary art and this is where it shines.

 

Art Dubai attracts a wide range of galleries from the Middle East, Europe, and Asia, and is increasingly attracting African and North and South American galleries as the collecting base of the region expands its focus. Local Dubai galleries such as The Third Line, featuring Slavs and Tatars and Rana Begum, and Gallerie Isabelle van den Ende, featuring Hassan Sharif and Mohammed Kazem, presented dynamic collections of conceptual art including sculpture, installation, video, and mixed media as well as painting. Saudi Arabian galleries remained a popular draw at the fair as the rapidly-growing Saudi contemporary art scene has benefitted from expanding institutional support within the kingdom. Conceptual art collections from Jeddah-based galleries Athr Gallery and Hafez Gallery continued to highlight the rising stars of the region, and included installations of found objects by artist Rashed AlShashai and a carpet made into the shape of a paper airplane by Ali Cha’aban. Georgian artists were represented by two galleries from Tbilisi – Project ArtBeat showing work by Irakli Bugiani and Avto Meskhi and ERTI Gallery with work by Tato Akhalkatsishvili and Luca Lazar. Aspan Gallery from Almaty, Kazakhstan presented a strong showing of work by multimedia artist Said Atabekov and art duo Yelena and Viktor Vorobyev. This year, Azerbaijani artists were represented by two different galleries – Baku and London-based Gazelli Art House and Istanbul-based SANATORIUM. Gazelli Art House showed new prints by Farhad Farzaliyev and a both a previous and new series of plexi-glass artworks by Orkhan Huseynov while SANATORIUM’s booth showed two photo-installation works by Farid Rasulov.

 

Art Dubai’s program expanded into the evening with a commissioned interactive performative project by Brazilian collective OPAVIVARA! on Fort Island within the fair, which was also the location of nightly Art Dubai After Dark DJ sessions. The curated music program also took inspiration from Latin and South America Afro-centric beats, featuring London-based Zakia Sewell and Alexander Nut, and NYC-based Marco Weibel – Darker Than Wax, as well as local Dubai DJs for the Female First sessions with Megatronic and Dubai-based Swiss art collective Satwa 3000.

 

Dubai’s local galleries also participated in Art Week (as Art Dubai’s season is called) through a series of new exhibitions and programming in the Dubai International Financial Center and Alserkal Avenue gallery districts that began on March 18, 2019. During the opening of the spring program for Alserkal Avenue, the OMA (Rem Koolhaus)-designed multipurpose art space Concrete hosted an exhibition with the Samdani Art Foundation called Fabric(ated) Fractures, focusing on social and political frictions in Southeast Asia that included a performance on March 18 of Harano Sur (Lost Tune) by artist Reetu Sattar, which featured a live installation of musicians playing the harmonium in dissonance to represent the social instability in Bangladesh. The Southeast Asian Ishara Art Foundation opened its new Alserkal Avenue space on March 18 with a large exhibition of artists Zarina and Shilpa Gupta, who also had a recent solo exhibition at Yarat Contemporary Art Space in Baku in 2018. Taken as a whole, the exhibitions of Art Week in Dubai focused on the creation and maintenance of human connections despite geographical, ideological, cultural and social boundaries – a fitting statement for an art fair that has made its reputation by promoting new platforms for the compelling artwork and art scholarship that exists beyond the European and North American art centers.

Müəllif

Lesli Qrey Dubayda məskunlaşmış kurator olmaqla yanaşı, Körfəz ölkələri və Xəzər regionunun müasir incəsənətini araşdırır. O ArtAsiaPacific incəsənət jurnalı üçün Mərkəzi və Qərbi Asiya regionlarından yazır. O Bakı incəsənət səhnəsini sevir və tez-tez ziyarət edir.

Lesley Gray is a Dubai-based curator and researcher focusing on contemporary art in the GCC and Caspian Sea regions. She is also a freelance writer covering Central and West Asia for the art journal ArtAsiaPacific. She loves the Baku art scene and visits often.