Ajax Loading Image

Nyu-Yorkda yaşayan Ağa Hüseynov beynəlxalq incəsənət səhnəsində ən tanınan müasir azərbaycanlı rəssamlardan biridir. Bakıda doğulan Ağa, Moskvada (SSRİ dönəmində) V.İ.Surikov adına Təsviri İncəsənət İnstitutunda təhsil almış və magistr dərəcəsinə yiyələndikdən sonra Nyu-Yorka köçür. Nyu-Yorkda prestijli Uitni Muzeyində müstəqil təhsil proqramında iştirak edərək rəssam öz təcrübəsini inkişaf etdirməyə davam edir. Müxtəlif, o cümlədən skulptur, instalyasiya, video, rəsm, kollaj və fotoqrafiya sahələrində işləyən Ağanın konspetual təcrübəsinə nostlaji, çağdaşlıq ideyaları və texnologiyalardan doğan müasirlik ideyaları və xülya konspesiyası təsir etmişdir. Əsərləri Azərbaycan, ABŞ, İtaliya, İsveç, Rumıniya, Yunanıstan, Rusiya və Böyük Britaniya kimi ölkələrdə nümayiş etdirirlən rəssam fəal olaraq dünyanın bir çox ölkəsində təşkil edilən sərgilərdə iştirak edir. Kommersiya baxımından isə, rəssamımız 2006, 2009, 2016-cı illərdə fransız lüks brendi “Hermes”-in Nyu-York, Beverli-Hills və Kaliforniyadakı aparıcı dükanları üçün vitrinlər hazırlamış. 2011-ci ildə Ağanın əsərləri 54-cü Venesiya Biennalesi çərçivəsində Azərbaycan pavilyonunda sərgilənir. Həmçinin onun əl işləri 2012-2013-cü illərdə Paris, London, Moskva və Bakı kimi şəhərlərdə nümayiş etdirilən “Fly to Baku” müasir Azərbaycan sərgisinin bir hissəsi olmuşdur. Bakıda isə, rəssamın əl işləri Müasir İncəsənət Muzeyində nümayiş etdirilən 2012-ci ildə azərbaycanlı və britaniyalı rəssamların “Merging Bridges” qrup şousunda, 2015-ci ildə isə “Observers of the Flight” sərgisinə daxil edilmişdir. Həmçinin 2012-ci ildə Ağa Hüseynov Yarat Müasir İncəsənət Məkanında “The Kite and The Impossible Globe” adlı fərdi sərgisini təşkil etmişdir. Cari ilin mayın 2-də onun video əsəri isə, “8 Attempts to Exhaust [The Poetics of] a Place” adlı İşıq ili ictimai incəsənət proqramı çərçivəsində Nyu-Yorkun Bruklin şəhərində yerləşən Manhetten Ankoric körpüsünə proyeksiya edilir.

 

Ağanın əsərləri özlüyündə elmi fantastikanın, retro-futurizmin və nostalgiyanın elementlərini birləşdirərək daxili və xarici aləm arasında – dərk etdiyimiz ilə həqiqətin arasındakı fərqlilikləri araşdırır. 20-ci əsrin əvvələrinin fotoqrafiyası və qrafikasından ilhamlanan üslubu istifadə edərək o, texnologiya elementlərini nağıl obyektlərinə döndərir. Rəssam, aviasiya və kosmik səyahətlər kimi elmi nailiyyətlərlə və onların bəşəriyyətə təsiri ilə maraqlanır, texnologiyanın insanların münasibətini necə dəyişdiyi, həmçin mədəniyyətə və ictimai həyata necə yansıdığı haqda düşünür. Onun “Celestography” adlı multimedia seriyası rover, planet, peyk şəkillərini və digər mexaniki nailiyyətləri birləşdirir. Burada insan araşdırmasının qalıqları, bəşəriyyətin kəşflər və hökm etməklə bağlı nəfsinin yumoristik təsvirləri ilə dolu məkana olan quş uçuşu məsafəsindən qeyri-aydın bir baxış bucağı əks etdirilib. Bucholic Landscape (2008) and The Barque (2012) adlı C-print kollajlarından ibarət digər əsərlərində isə rəssam dirijabl və sualtı qayıq kimi nəqliyyat vasitələrini primitiv və uşaq rəsmi şəklində təsvir edərək, onların dağıdıcı potensialı aradan qaldırır və ilk kəşf olunan zaman doğan təəccüblük hissini geri qaytarır. Bu əsərlər vasitəsi ilə o, texnologiyanın istər-istəməz dağıdıcı tendensiyalara xidmət etməsi yerinə, erkən texnologiyaların bəşəriyyət kəşflərini alqışlayan xülyanın yaradılması üçün ixtira edildiyi barədə ideyanı araşdırır. Məhz şəxsi və tarixi nostalji prizması vasitəsi ilə Ağa bəşəriyyətin ambisiyalarının nəhəng potensiala malik olduğunu və bizim onları hansı məqsədlər üçün istifadə edəcəyimiz barədə qərar verməmizi xatırladır.

New York (USA)-based Aga Ousseinov is one of the most recognizable contemporary Azerbaijani artists in the international art scene. Born in Baku, Aga was educated at the V.I.Surikov Fine Arts Institute in Moscow (USSR), where he obtained his MFA before moving to New York City in 1991. In New York, he participated in the prestigious Whitney Museum Independent Study Program and further developed his art practice. Working across various media including sculpture, installation, video, drawing, collage and photography, Aga’s conceptual practice is influenced by nostalgia, ideas of modernity, and the concept of utopia as brought about by technology. He has shown his work in Azerbaijan, USA, Italy, Sweden, Romania, Greece, Russia, UK, Norway, Germany, the Netherlands, and Serbia and he actively exhibits in museums and galleries all over the world. On the commercial side, he created artwork displays for French luxury brand Hermes in their flagship New York and Beverly Hills, California (USA) stores in 2006, 2009 and 2016. Aga’s work was presented in the Azerbaijan Pavilion at the 54th Venice Biennale in 2011. He was part of the 2012-2013 survey exhibition of Azerbaijani contemporary art ‘Fly to Baku’, that was shown in Paris, London, Moscow, and Baku. In Baku, Aga’s work was included in the 2012 ‘Merging Bridges’ group show of Azerbaijani and British artists and the 2015 exhibition ‘Observers of the Flight’, both at the Museum of Modern Art. He also mounted a solo exhibition in through Yarat Contemporary Art Space in 2012 entitled ‘The Kite and The Impossible Globe.’ On May 2, 2019, Aga’s video work was projected onto the Manhattan Bridge Anchorage in Brooklyn, New York as part of the Light Year public art program entitled ‘8 Attempts to Exhaust [The Poetics of] a Place.’

 

Aga’s artwork combines elements of science fiction, retro futurism, fantasy and nostalgia to explore disparities between inner and outer worlds – what we perceive and what is reality. Using a style that is inspired by early 20th century photography and graphics, he renders elements of technology as dreamlike objects. He is fascinated with scientific advancements like aviation and space travel and their impact on humanity, meditating on how technology changes the way in which people interact as well as its effects on culture and social life. His 2017 mixed media series ‘Celestography’ combines models of rovers, planets, drawings of satellites, and other mechanical feats. The works present a disoriented bird-eye view of space as crowded with the technological detritus of human exploration, a humorous portrayal of humanity’s thirst for discovery and domination. In other work such as his C-print photographic collages Bucholic Landscape (2008) and The Barque (2012), he renders machines such as dirigibles and submarines as primitive and childlike, removing their destructive potential and returning the sense of wonder that accompanied their creation for the first time. Through these works he interrogates the idea that early technology was designed to create a utopia, celebrating human invention as opposed to its destructive tendencies, for which technology was ultimately forced to serve. It is through the lens of personal and historical nostalgia that he reminds us that the inner ambitions of humanity have great creative potential, and it is up to us to decide to what ends they should be used.

Ağa Hüseynov

Müəllif

Lesli Qrey Dubayda məskunlaşmış kurator olmaqla yanaşı, Körfəz ölkələri və Xəzər regionunun müasir incəsənətini araşdırır. O ArtAsiaPacific incəsənət jurnalı üçün Mərkəzi və Qərbi Asiya regionlarından yazır. O Bakı incəsənət səhnəsini sevir və tez-tez ziyarət edir.

Lesley Gray is a Dubai-based curator and researcher focusing on contemporary art in the GCC and Caspian Sea regions. She is also a freelance writer covering Central and West Asia for the art journal ArtAsiaPacific. She loves the Baku art scene and visits often.