Bakılı rəssam və dizayner Aydan Mirzəyeva 2014-cü ildə azərbaycanlı və əcnəbi rəssamların “Tullantıdan incəsənətə” adlı sərgidə iştirak etməklə konseptual incəsənətə keçmədən öncə Azərbaycan Dövlət Rəssamlıq
Akademiyasında sənaye dizaynı üzrə təhsil alıb. O zamandan Aydan həm yerli, həm də əcnəbi sərgilərin fəal iştirakçısıdır – 2015-ci ildə Birləşmiş Ərəb Əmirliklərinin Şarja şəhərində Şarja İslam İncəsənəti Festivalında, 2017-ci ildə isə Bakıda YARAT-ın ARTIM rezident proqramında iştirak edib.

 

Aydan fotoqrafiya, instalyasiya və təsvir kimi sahələrdə fəaliyyət göstərərək tez-tez öz yaradıcılığında ifadənin müxtəlif formalarını birləşdirir. 2016-cı ildə, ARTIM üçün layihəsinin bir hissəsi qismində o insanın ürək döyüntüsünü əks etdirən “Bir” əsərini təqdim edir və bu tədbir çərçivəsində ilk dəfə kütlə qarşısında haiku oxuyur. 2017-ci ildə Aydan ARTIM çərçivəsində Bakıda bir çox sərgiyə, qonaqların görə və müzakirə edə bilməsi üçün konvertlərə bükülmüş ağ kağız üzərində yazılmış problemləri haqda danışmağa insanları dəvət etdiyi “Kimə nə?” sərgisinə və Faiq Əhmədin kurasiya etdiyi “Sıfır” sərgisinə qatılır.

 

2017-ci ildə baş tutmuş Fərhad Fərzəlinin kurasiya etdiyi “Made in Azerbaijan” sərgisində Aydan kölgələri ərəb yazısını – təbiətin dilinin abstrakt interpretasiyasını yaradan üzüm və işıqlardan ibarət interaktiv instalyasiyasını nümayiş etdirir. Bu onun incəsənət istiqamətində mühüm an olur, çünki təbiət mövzusu onun yaradıcılığında ən çarpıcı amilə çevrilir. 2018-ci ilin mart ayında ARTIM 2017-nin rezident layihəsinin iştirakçıları üçün həyata keçirilən məzunluq sərgisində rəssam ağac üzərində çarpaz qradasiyaları izləmək üçün pastel təbaşirindən istifadə edir. Bununla ağacların və formalarında əks etdirdiyi hekayələri şəxsiyyətini və fərdliliyini vurğulamağa çalışır. Aydan bu işini ağac toxumu ilə dialoq quracağı təbiətlə kollaborasiya kimi nəzərə almışdı.

2018-ci ilin iyul ayında Aydan Ukraynanın Kiyev şəhərindəki İZOLYATSİYA-da keçirilən CEC ArtsLink ART PROSPECT Residency tədbirində iştirak etməyə dəvət alır. Aydanın araşdırmaları növbəti dəfə, xüsusən də Kiyevin urbanistik mühitində, diqqətini təbiətə və insanlarla münasibətinə cəmləşdirməyə ilhamlandırır. İyulun 22 sərgilənən rezidensiya üçün son işində rəssam ağac toxumunun böyüməsini əks etdirmək üçün yenə taxtanın üzərində pastel texnikasına qayıdır. Aydan üçün böyüməni əks etdirən xəttlər ağacların dilini və onların həyat təcrübəsinin toxunula biləcək sübutunu təcəssüm edir. Bu dil Kiyevin əhalisinin tarixi ilə parallel cərəyan edən təbiətin tarixindən bəhs edir. Layihəyə əlavə edilən #monologueoftree heşteqi ilə müəllif insanları ağacın tarixini bölüşməyə dəvət edir və bununla da onun hekayəsini genişləndirir, insan və təbiət arasındakı simbiozu ön plana çıxarır. Aydanın məhz təbiətin gözəlliyini və müstəqilliyini vurğulamaq məramı onun yaradıcılığını kifayət qədər cəlbedici və unial edir, insanları əsərləri ilə təmas etməyə dəvət edərək isə rəssam silinməz effekt təəsüratı yaradan estetik təcrübəyə dərinlik əlavə edir.

Baku-based artist and designer Aydan Mirzayeva originally studied Industrial Design at the Azerbaijan State Academy of Fine Arts before shifting to conceptual art in 2014, which began with her participation in the annual ‘Waste to Art’ exhibition of Azerbaijani and international artists. Since then she has been active in both local and international exhibitions, including the 2015 Sharjah Islamic Art festival in Sharjah, UAE, and her participation in Yarat’s 2017 ARTIM residency program in Baku.

 

Aydan works across various media including photography, installation and performance, often combining various forms of expression across her work. In 2016, as part of her project for ARTIM, she contributed the work ‘One’ about the rhythm of the human heartbeat, which also included her first public performance where she read haiku aloud. In 2017, she participated in a number of exhibitions in Baku as part of ARTIM, including the project ‘Who Cares?’ an interactive installation and performance where she invited the public to help her with her problems, which were written on paper in clear envelopes for visitors to see and discuss with her, and the exhibition ‘Zero’ curated by Faig Ahmed.  In the 2017 exhibition ‘Made in Azerbaijan’ curated by Farhad Farzali, she created an interactive installation from grapevine and light, with the shadows creating designs that mimic Arabic script, an abstract interpretation of the language of nature. It marks an important moment in her artistic direction, as the theme of nature has become a prominent force in her work. For the graduation exhibition of the 2017 ARTIM residency participants held in March 2018, during which she received the top award, Aydan used pastel chalk to trace gradations in the cross sections of wood, highlighting the personality and individuality of the trees and the stories that they contain within their form. She considered the work to be a collaboration with nature in which she worked in artistic dialogue with the grain of the wood.

 

In July 2018, Aydan was invited to participate in the CEC ArtsLink ART PROSPECT Residency at IZOLYATSIA in Kiev, Ukraine. Her research again inspired her to focus on nature and its relationship to humans, specifically in the urban environment of Kiev. In her final work for the residency, exhibited on July 22, she revisited her pastel technique on wood veneer to highlight the growth lines and patterns of the wood grain. To Aydan, the lines of growth in the wood represented the language of the trees and are a tangible record of their life experiences. This language told the history of the natural world that occurred in parallel to the history of the human population of Kiev. Included in the project is the hashtag #monologueoftree, through which she invited people to share the history of the tree, thereby extending its story and emphasizing the symbiosis of humanity and nature. Her intention to highlight the beauty and autonomy of nature makes her work so compelling and personal, and by inviting people to interact with her work, she adds depth to the aesthetic experience, leaving a lasting impact.

 

 

Aydan Mirzəyeva

Müəllif

Lesli Qrey Dubayda məskunlaşmış kurator olmaqla yanaşı, Körfəz ölkələri və Xəzər region müasir incəsənətini araşdırır. O ArtAsiaPacific incəsənət jurnalı üçün Mərkəzi və Qərbi Asiya regionlarından yazır. O Bakı incəsənət səhnəsini sevir və tez-tez ziyarət edir.

Lesley Gray is a Dubai-based curator and researcher focusing on contemporary art in the GCC and Caspian Sea regions. She is also a freelance writer covering Central and West Asia for the art journal ArtAsiaPacific. She loves the Baku art scene and visits often.

Tags: