“Azy” ləqəbi ilə fəaliyyət göstərən Azər Məmmədli fitri istedadlı monumentalist, illustrator və qraffiti sənətkarıdır. Universitetdə tarix üzrə təhsil almasına baxmayaraq, Azərin uşaq yaşlarından vizual incəsənətə olan marağı, rəssama Bakı və Qafqazda məşhurluq gətirən sənətə çevrilir. Uşaq vaxtı rəsm qabiliyyətinə malik olan Azər, gənc yaşlarında öz şəxsi üslubunu və estetikasını inkişaf etdirməyə başlayır. Təcrübə yığdıqca, o, yeni texnikalar öyrənir və 2009-cu ildə qraffiti sahəsində fəaliyyət göstərməyə başlayır. İlk olaraq, rəssam kağız üzərində qraffiti yaratmaqla təcrübə yığmağa başlayır və divarlarda əsərlər yaratmazdan öncə öz yazı texnikasını inkişaf etdirir. İnternetdə izlədiyi digər rəssamların texnikasından ilhamlanaraq, bacarığını təkmilləşdirir. Rəssam bir sıra festivallarda iştirak edib, onun əl işləri fərdi təşkilatlar, kafelər, həmçinin, Bakıda və Azərbaycanın digər nöqtələrində keçirilən, ictimai incəsənət layihələri tərəfindən sifariş edilib. Azər 2-ci Bakı Qraffiti Festivalı (2013), Park Bulvar Qraffiti Festivalı (2015), Şahdağ Festivalı (2016, 2017) kimi tədbirlərdə iştirak edib. Bundan əlavə, rəssam 2017 və 2018-ci illərdə Gürcüstanın paytaxtı Tiflisdə keçirilən Fabrikaffiti festivalında iştirak edib və onun əl işi məşhur Fabrika mehmanxanasının fasadına həkk olunub. Həmçinin, onun əsərləri 2014-cü ildə Red Monday (Qırmızı Bazar ertəsi) sərgisinə, 2015-ci ildə isə 404 Found sərgisinə və rəssamın “Azareal” adlı fərdi şousuna daxil edilib. Rəssamın əl işləri həmçinin Bakıda Natəvan qalereyasında sərgilənib. Hal-hazırda Azər qarşıdan gələn fərdi sərgisinin təşkilatı üzərində işləyir.

 

 

Humanistik və xəyala bənzər vizual üslubu ilə tanınan Azərin rəsmləri bir neçə qatdan ibarət emosional ölçülərinə görə baxan kimi tanınır. O, tez-tez mənəvi rəmz daşıyan 3-cü göz və ya çoxlu sayda gözləri vasitəsi ilə ifadə edilən mistik keyfiyyətlərə malik insanları təsvir edir. Azəri insanların energetik müstəvidə təmas etməsi valeh edir – onun yaratdığı personajlardan bir çoxunun əllərində, emosional əlaqələrini təsvir etmək üçün bir insandan o birisinə enerji ötürülməsinin metaforası sayılan, dəliklər var. Həmçinin onun obrazları, varlığını bu dünyada təsəvvür edə bilmədiyimiz amilləri – daxili hekayələrini, ümidlərini arzularını ifadə edən, heyvan maskaları taxır. Bu obrazların həyatlarından götürülən bir səhnə yaradaraq, rəssam onların təcrübəsinə dərinlik və məna qatır. Təsvirlərinin bir neçəsi ezoterik görsənsə də, rəssam unikal simalardan və xüsusiyyətlərdən ilham alır. Azər insanların cəmiyyətə açmadığı, öz daxillərində saxladıqlarından valeh olur. Onun yaradıcılığı antropolojidir – qrafik üslubu sayəsində rəssam həyatı yaradan çalarları təsəvvür edir və bunu atmosferik və sensor təsvirlər vasitəsilə ötürür. Onun rəng palitrası və mediaları (istifadə etdiyi vasitələr) da əl işlərinə rezonans qatır. O, boğuq pastel tonlarına və bütöv rənglərə üstünlük verir, akril boya, sprey boya və mürəkkəb istifadə edərək əl işlərini qrafik həssaslıqla ərsəyə gətirir. Azər Məmmədlinin qarşıdan gələn sərgisində, onun rəssam qismində ən son əl işləri, bəşəriyyətin mürəkkəbliliyinə həsr olunmuş unikal fərdi üslubunun təkamülü nümayiş etdiriləcək.

Azer Mammadli, who goes by Azy, is a self-taught muralist, illustrator and graffiti artist. Despite earning a history degree at university, his childhood interest in visual art developed into a profession that has brought him recognition in Baku and the Caucasus. As a child he excelled at art, began to develop his own style and aesthetic at a young age. As he matured, he taught himself new techniques and started to work in the graffiti style in 2009. At the beginning, he experimented with graffiti on paper and worked on his lettering technique before painting the walls in his neighborhood. He continued to explore mural composition and refined craft with inspiration from techniques of other artists that he saw online. He has participated in a number of festivals and his work has been commissioned by private businesses, cafes and public art projects around Baku and Azerbaijan, including the 2nd Baku Graffiti Festival (2013), the 2015 Park Bulvar Graffiti Festival, the 2016 and 2017 Shahdag Festivals, and the prestigious Fabrikaffiti festival in Tbilisi, Georgia (2017 and 2018), where his work is visible on the exterior of the famous Fabrika hotel and cultural district. In addition to these festivals, his work has been included in the Red Monday exhibition (2014), and the 404 Found Exhibition and his solo show ‘Azareal,’ both in 2015; he has also shown his illustrations at Natavan Gallery in Baku. He is currently working on organizing an upcoming solo exhibition.

 

 

Known for his humanistic and dreamlike visual style, Azer’s murals are immediately recognizable for their layered emotion dimensions. He often depicts people who have mystical qualities, shown through their third or multiple eyes, all which have a spiritual significance. He is fascinated by the way in which humans interact on an energetic level – many of the characters that he creates have holes in their hands, which is a metaphor for the passage of energy from one person to another to represent their emotional connection. His characters are also shown wearing animal masks, which suggests their inner narratives, hopes and dreams – lives which one can only imagine exist beyond the surface. He creates scenes from the lives of these characters, giving depth and meaning to their experience. While some of the images may seem esoteric, Azer is deeply inspired by unique faces and features. He is fascinated by what people do not reveal to the public, and what they keep hidden inside for themselves. His work is anthropological – through his graphic style he imagines the different layers that create a life, and conveys this through his atmospheric and sensorial drawings. His color palette and media also add vibrancy to his work. He favors muted pastel tones, and solid colors, rendering his portraits with graphic sensibility using acrylics, spray paint and ink. Azer’s upcoming exhibition will showcase his recent works as an artist, an evolution of his unique personal style celebrating the complexity of humanity.

Azər Məmmədli

Müəllif

Lesli Qrey Dubayda məskunlaşmış kurator olmaqla yanaşı, Körfəz ölkələri və Xəzər regionunun müasir incəsənətini araşdırır. O ArtAsiaPacific incəsənət jurnalı üçün Mərkəzi və Qərbi Asiya regionlarından yazır. O Bakı incəsənət səhnəsini sevir və tez-tez ziyarət edir.

Lesley Gray is a Dubai-based curator and researcher focusing on contemporary art in the GCC and Caspian Sea regions. She is also a freelance writer covering Central and West Asia for the art journal ArtAsiaPacific. She loves the Baku art scene and visits often.

Tags: