Bakılı fotoqraf Eldar Əkbərovun fəaliyyəti həyatın emosional və məkanlara bağlı qatlarını araşdırmaqdan ibarətdir. Karyerasına memar kimi başlayan Eldar fotoqraf təcrübəsinə 2010-cu ildə başlayaraq qısa zamanda çəkdiyi obyektlərə qarşı həssaslığı və unikal vizual üslubu sayəsində fotoqraflar arasında hörmət qazanır. Onun əsərləri dünya səviyyəsində tanınıb, Birləşmiş Krallıq, Rusiya, Ukrayna, Belarus, Gürcüstan, Avstriya və ABŞ kimi ölkələrdə sərgilənib. Bakıda isə o, müxtəlif sərgilərdə, o cümlədən 2016-cı ildə Müasir İncəsənət Muzeyində rəssam və kurator Səbinə Şıxlinskaya ilə birgə “Daça” adlı sərgidə iştirak edib. Burada fotoqrafın Abşeron yarımadasındakı kimsəsiz sahilyanı yay istirahət zonalarını əks etdirən şəkilləri sərgilənib. Həmin ildə Eldar Yaratın ARTIM Layihə Məkanında “Parlayan odların gözündə” adlı qrup şousuna qatılır. Onun Abşeron sahilləri ilə bağlı şəkilləri 2017-ci ildə Nataşa Şile və Anton Vilnöv tərəfindən “Listening in the End Times” adlı elektronik musiqi ilə bağlı Sonospace layihəsində istifadə edilmişdir. Eldarın 2014-cü ildə dərc edilmiş Déjà vu adlı fotokitabı var. 2015-ci ildə o, Azərbaycan Fotoqraflar Birliyinin təsis etdiyi İlin fotoqrafı mükafatına layiq görülür, 2016-cı ildə isə Gürcüstanda keçirilən prestijli Kolqa Tbilisi Foto festivalının mükafata namizədlər siyahısında yer alıb.  Xaricdə o, 2014 və 2016-cı illərdə Moskvada keçirilən Küçə Fotoqrafiyası Festivalına təqdim etdiyi əl işləri sayəsində tanınır. Bu yaxınlarda, 2019-cu ilin yanvar ayında, xeyriyyə məqsədilə ilə əldə olunan oyuncaqları aztəminatlı ailələrdəki uşaqlara təqdim edən “Santa Klaus” layihəsinin sənədləşdirilməsi üçün seçilən fotoqraflardan biri kimi, Eldar Əkbərov Camping Azərbaycan təşkilatı ilə birgə ölkəmizin şimalında yerləşən ucqar dağ kəndlərinə səyahət edir. Bu səfər çərçivəsində çəkilən şəkillər isə sonra ARTIM Layihə Məkanında sərgilənir.

 

Həm lentli, həm də rəqəmsal kameralardan istifadə edərək, Eldar əşyalarla onların yerləşdiyi məkanlar arasındakı münasibətləri çəkir və bununla memarlıq təcrübəsinin onun yaradıcılığına təsir etdiyini sezdirir. Onun 2016-cı ildə Kolqa Tbilisi Festivalında sərgilənən “Vəziyyətlərin estetikası” layihəsi insanın kövrəkliyi və bizim təbiətlə münasibətimizə aid xəyali meditasiyadan ibarətdir. Bu seriyalarda, o soba, boru xətti və ya xarab mühərrik kimi, insan tərəfindən yaradılan obyektləri, ətraflarındakı məkandan təcrid olunmuş şəkildə çəkərək onları təbiət aləmi ilə müqayisə edir. Burada obyektlə mühit arasındakı dislokasiya onun yadlığını vurğulayır; beləliklə Eldar bu unudulmuş əşyaları incəsənət instalyasiyasına çevirir. Lakin, eyni zamanda, onlar bəşəriyyətin dayanmadan artan uzaqlaşmasını və texnologiyanın təbiətdən nə qədər uzaq məsafədə olmasının metaforu kimi izah edilə bilər. Onlar incəsənət üçün səmərələliyini itiriblər, lal-dinməz olublar və sadəcə təsadüfi izləyicilər tərəfindən müşahidə olunmaq üçün mövcuddurlar. Buna baxmayaraq, onun yaradıcılığı, həmçinin insana həyatının ətraf mühitə bağışladığı silinməz təəsüratı əks etdirərək, həyatın dövri keyfiyyətini vurğulayır. Kiyev və Vyanada sərgilədiyi “Mövsümarası” seriyalarında o yenidən diqqətini çəkdiyi obyektlərin arasındakı və ətrafındakı məkanda cəmləşdirərək onlara emosional rezonans bəxş edir. Onun kimsəsiz çimərlik kurortları ilə bağlı obrazları öz nostalgiyası ilə heyrətləndirir – onlar artıq geridə qalmış daha xoşbəxt zamanlar, həmçinin ailələr və dostlar arasındakı bağlardan bəhs edir. Onun yaradıcılığındakı bu vəsf xəttini, Abşeron yarımadasının kimsəsiz bölgələrinin lentə alınması ilə bağlı daha sonrakı işlərində də sezmək olur. Təcrübəsi inkişaf etdikcə o obyektlər və məkanlar vasitəsi ilə diqqətini ictimai həyatın xırdalıqlarında cəmləşdirməyə davam edir. Gündəlik təmasların insanlığını vurğulamaq üçün Eldar işıq, kölgə və zəngin çalarlardan istifafə edir.

Baku-based photographer Eldar Akberov’s work is an exploration of the emotional and spatial layers of life.  Beginning his career as an architect, he started his photography practice in 2010 and quickly built respect within the artist community for his sensitivity to his subjects and his unique visual style. His work has been recognized internationally and he has exhibited in the UK, Russia, Ukraine, Belarus, Georgia, Austria and the USA. In Baku, he has participated in various exhibitions including a joint show with artist and curator Sabina Shikhlinskaya ‘Dacha’ at the Museum of Modern Art, where he photographed neglected summer holiday areas on the shores of the Absheron peninsula, and in the group show ‘In the Eyes of Bright Fires’ at Yarat’s ARTIM Project Space, both in 2016. His images of the Absheron shore were used as album artwork for the 2017 Sonospace project of electronic music by Natasha Schiele and Anton Villeneuve entitled ‘Listening in the End Times.’ Eldar also has a printed book of photography, entitled Déjà Vu (2014). He won the 2015 award for the Photographer of the Year by the Union of Azerbaijani Photographers, and received a shortlisted nomination for conceptual photography in 2016 at the prestigious Kolga Tbilisi Photo festival in Georgia. Abroad, he was recognized for his work at the Festival of Street Photography in Moscow  in 2014 and 2016. Most recently, in January 2019 he traveled with the organization Camping Azerbaijan to remote mountain villages in northern Azerbaijan as one of the photographers chosen to document the ‘Santa Claus’ project, where donated toys were handed out to underprivileged children, concluding with an exhibition of the images at ARTIM Project Space in Baku.

 

Using both film and digital cameras, Eldar captures relationships between things and the spaces that they inhabit, showing the influence of his architectural training. His 2016 project,  ‘The Aesthetics of Situations,’ which was featured in the Kolga Tbilisi Photo festival in 2016, is a haunting meditation on the fragility of human life and our relationship with the natural world. In this series, he juxtaposed man-made objects such as an oven, a pipeline, or a broken engine, abandoned and out of context with the natural world, with the isolation of the space around them. The dislocation between the object and its surroundings emphasizes its foreignness; in this way, Eldar recast these forgotten items as art installations, but they can also be interpreted as a metaphor for humanity’s increasing distance and technology’s dislocation from the natural world. As art, they have lost their usefulness and are rendered mute, only existing to be observed though chance encounters. However, his work also shows the lasting impression that human lives have in the world around them, highlighting the cyclical quality of life. In his series “Off-season”, presented in Kiev and Vienna, he again focused on the spaces in between and around his subjects, giving them emotional resonance. His images of abandoned beach resorts are striking in their nostalgia – they speak of happier times, and of connections between families and friends that have now moved on. This narrative thread in his work can be traced into more recent works where he documents derelict areas in the Absheron peninsula. As his practice evolves, he continues to concentrate his lens on the details of social life through objects and spaces, using light, shadow and vibrant saturated hues to highlight the humanity of everyday interactions.

Eldar Əkbərov

Müəllif

Lesli Qrey Dubayda məskunlaşmış kurator olmaqla yanaşı, Körfəz ölkələri və Xəzər regionunun müasir incəsənətini araşdırır. O ArtAsiaPacific incəsənət jurnalı üçün Mərkəzi və Qərbi Asiya regionlarından yazır. O Bakı incəsənət səhnəsini sevir və tez-tez ziyarət edir.

Lesley Gray is a Dubai-based curator and researcher focusing on contemporary art in the GCC and Caspian Sea regions. She is also a freelance writer covering Central and West Asia for the art journal ArtAsiaPacific. She loves the Baku art scene and visits often.

Tags: