Ajax Loading Image

Emil Məcnun ən maraqlı əsərlərinə qalereyada yox, şəhərin müxtəlif yerlərində rast gəlmək olar.  Florensiyanın Academia Italiana adlı ali təhsil ocağında qrafik dizayner sənətinə yiyələnməyinə baxmayaraq, onun rəssam və illüstrator kimi layihələrini Bakı və xarici ölkələrdəki çoxlu sayda küçə sənətində müşahidə etmək olur. Emil öz işlərini Bakıda və İtaliyada nümayiş etdirib, 2015-ci ildə isə Gürcüstanın paytaxtı Tiflisdə keçirilən FABRIKAFFITI küçə sənəti festivalında iştirak edərək Fabrika binasının fasadında öz məharətini sərgiləyib. Emilin freskaları ilə bəzədilmiş “Barista & Chef”, “Ay Qonşu restoranda” və “Zion Hostel”də aydın şəkildə rəssamın əsərlərinə rahat şəkildə tamaşa etmək olar.

 

Emilin digər işləri isə, binaların arxasında gizlədilib və onları kəşf edəcək o xoşbəxt insanı gözləyir.  2017-ci ildə rəssam, fəaliyyətdə olduğu zaman Bakının incəsənət səhnəsində mühüm yerə malik olan nadir qalereyalardan biri olmuş “Bunker Art Ground” adlı studiya və rəsm qalereyasının həmtəsisçisi qismində çıxış edərək ona rəhbərlik edib. Bu layihə çərçivəsində Emil, Bakının getdikcə nüfuz qazanan alternativ incəsənət sahəsinə tövhə vermək üçün, qalereya küçə sənəti ilə məşğul olan digər rəssamları dəvət edirdi.  2018-ci ilin iyulunda ilk “Baku Street Art” turuna start verərək Emil Məcnun bu tədbirə təşrif buyurmuş insanları Bakının küçələrində gəzdirərək onlara populyar küçə sənəti nümunələrini nümayiş etdirməklə birgə yeni nəsil Bakı küçə sənəti rəssamlarını ilhamlandırmaq məqsədi ilə onlara qraffiti sənəti üzrə mühazirələr keçmişdi.

 

Bir estetik yaradıcılıq növü kimi, xüsusi ilə də təcrübəsiz və həvəskar rəssamlar tərəfindən çəkilmiş küçə rəsmləri, cəmiyyət tərəfindən ictimai binaların üzərinə cızma-qara edilmiş rəmzlər, adlar və ya sözlər kimi qəbul ediləndə gözyorucu olmağa başlayır. Əsl küçə sənəti üzərində çəkildiyi yer və ya insanlarla təmasda, bir növ dialoqda olur – küçə mədəniyyətinin təcəssümüdür və adətən müəllifinin fikirlərini və ya müşahidələrini əks etdirir. Həmçinin o, vizual baxımdan ətraf mühitlə təmasa girir. Bu xüsusda, Emilin qrafik dizayn təcrübəsi onun yaradıcılığına yansıyır – onun tərzi al-əlvan və hərəkətlidir. Əsərlərini imzaladağı “Moosem” ləqəbi, uşaqlıq illərində çəkdiyi “Moos” hərflərindən və ad, soyadının ilk hərfləri olan “e” və “m”-dən ibarətdir. Onun yumşaq və elastik xəttləri, ikiölçülü perspektivə baxmayaraq, rəsmlərinə axıcılıq və hərəkətlilik təəssüratı bağışlayır. Çəhrayının, narıncının və mavinin parlaq rezonansları, əksəriyyəti ənənəvi Azərbaycan insanını əks etdirən obrazlar kimi onun təsviri yaradıcılığını xarakterizə edir.

 

Əsərlərində yaratdığı obrazlar adətən gündəlik həyatımızda istehza olunan yerli və regional stereotiplərə işarə edir. Emilin qraffiti yazıları da həmçinin dinamik və hünərli,  balanslaşdırılmış və ekspressiv şəkildə vurğulanır.  Qrafik dizayner və illüstrator kimi onun yaradıcılığına başqa sahələrdə də rast gəlmək olar – işlərini yerli Azərbaycan mədəniyyətini əks etdirən stiker və ya məhdud tiraja malik futbolkalar şəklində əldə etmək olar. Emilin kreativ yaradıcılığı Bakının küçələri ilə dialoq vasitəsi ilə insanlara təsir edir və bununla küçə sənətini gündəlik həyatımızın əyləncəli hissəsinə çevirir.

Emil Mecnun’s most interesting artwork is not found in a gallery, but is instead spread across the urban landscape. While he trained as a graphic designer at the Academia Italiana in Florence, Italy, his designs as an artist and illustrator is best seen in his many street art commissions across Baku and abroad. Emil has exhibited work in Baku and Italy, and in 2015 was a participant in the FABRIKAFFITI street art festival in Tbilisi, Georgia, contributing an artwork to the façade of the Fabrika building. Emil’s commissions in Baku include murals at Barista & Chef, Ay Qonshu restaurant, and Zion Hostel, where the public can easily view his work. Other works are hidden behind buildings in the city, waiting to be discovered by those passing by who are lucky enough to find them. In 2017, he co-founded and ran the studio and art space Bunker Art Ground, one of the only alternative art spaces in the city, which had a major impact on the Baku art scene in the time that it operated. As part of his program with Bunker Art Ground, he provided studio space to visiting artists many of whom also painted street art in Baku, helping to bring notoriety to Baku’s growing alternative art scene. In July 2018, Emil hosted the first Baku Street Art tour, taking a sold-out crowd across Baku to see popular street art sites as well as teach a workshop on the art of graffiti, hopefully inspiring the next generation of Baku street artists.

Street art as an aesthetic practice if often mistakenly viewed by the public as tags, or the names and words scrawled across public buildings and spaces that often become an eyesore, especially when drawn by inexperienced and amateur artists. True street art is in dialogue with the people and places around which it is created, a reflection of the culture of the streets and is often a commentary or observation made by the artist. It is also designed to visually interact with its surroundings. In this sense, Emil’s graphic design background greatly informs his artwork – his style is full of color and movement. His street tag Moosem, under which he paints, began as the letters ‘Moos’ that he used to draw in his childhood and eventually he added the ‘e’ and ‘m’ from his initials to make it his signature which is visible as a part of many of his drawings. His lines are soft and sinuous, giving the pieces a sense of flow and movement despite their 2D perspective. Vibrant swirls of pink, orange, and blue characterize his figurative work, as do his characters – many of whom are traditional Azerbaijani men. The character portraits that he paints within the murals offer a wry take on local and regional stereotypes that find humor in everyday life. His graffiti lettering is also dynamic and bold, exaggerated by visually balanced and expressive. Being a graphic designer and illustrator has also transferred into other media – his work is available through Instagram as stickers and limited-edition t-shirts that celebrate Azerbaijani local culture. Emil’s creative practice is one that reaches many people through its dialogue with the city streets of Baku, making street art an engaging part of everyday life.

Emil Məcnun

Müəllif

Lesli Qrey Dubayda məskunlaşmış kurator olmaqla yanaşı, Körfəz ölkələri və Xəzər region müasir incəsənətini araşdırır. O ArtAsiaPacific incəsənət jurnalı üçün Mərkəzi və Qərbi Asiya regionlarından yazır. O Bakı incəsənət səhnəsini sevir və tez-tez ziyarət edir.

Lesley Gray is a Dubai-based curator and researcher focusing on contemporary art in the GCC and Caspian Sea regions. She is also a freelance writer covering Central and West Asia for the art journal ArtAsiaPacific. She loves the Baku art scene and visits often.

Tags: