İlkin Hüseynov
Gəncədə anadan olmuş və hal-hazırda Bakıda fəaliyyət göstərən fotojurnalist və sənətçi İlkin Hüseynov fotoqrafiya, film və kitab çapı sahələrində çalışıb. İlkin Avropada təhsil alıb və gənc yaşlarından işinin vizual yetkinliyinə görə tanınıb, Praqada İfa Sənətləri Akademiyasının Film və TV Məktəbini, habelə Madriddəki EFTİ Fotoqrafiya Məktəbini bitirib. Onun beynəlxalq mükafatlar qazanmış ilk mühüm işi “Mühit” (2013), London Photography tərəfindən diqqət görüb və Invisible Photographer Asia, habelə Manuel Rivera-Ortiz institutu tərəfindən mükafatlara layiq görülüb. Avropada olan zaman o, müxtəlif rezidenturalarda iştirak edib və işlərini Avstriya, Azərbaycan, Belçika, Gürcüstan, Yunanıstan, Hindistan, İtaliya, İspaniya, Türkiyə eləcə də Niderlandın Amsterdam şəhərində prestijli Grid Foto festivalında sərgiləyib. Əsasən Azərbaycandakı sosial problemlərə diqqət çəkən İlkinin işləri, həmçinin fotojurnalist kimi Associated Press, CNN International, Global Journalist və Reuters kimi bir çox mətbuat orqanlarnda nəşr olunub. O, 2014-cü ildə hələ də redaktor fəaliyyətini davam etdirdiyi Riot Boos – kiçik tirajlı sənət kitabları çap edən nəşriyyatı yaradıb. Onun Bakının dəyişən landşaftını müşahidə edən “Narahatçılığa görə Üzr İstəyirik” (2017) foto-kitabı özü tərəfindən əsası qoyulmuş Rally in the Streets tərəfindən çap olunub. İlkin regional incəsənət və mədəniyyət vebsaytı olan Çayxananın daimi əməkdaşıdır. O, həmçinin həyat yoldaşı, rejissor Leyli Qafarova ilə birgə ictimai aktivizm, film və incəsənət mərkəzi olan Salaam Cinema-nın qurucularından biridir.
İlkinin foto işləri dəyişkən sosial dinamikalar və modernləşməyə aid məsələlərin üzərinə fokuslanıb. Sonuncu “Narahatçılığa görə Üzr İstəyirik” (2017) sənət kitabında İlkin Bakıda şəhərin mənzərəsində sürətlə gedən dəyişikliklərdən qaynaqlanan hər addımda qarşılaşdığımız tikinti lövhələrini fotoya alıb. Lövhələrin üzəri şəhərdəki əsas binaların – Qız Qalası, Alov Qüllələri, Hökumət Evi və bu kimi başqa tanınan fasadların solmuş fotoları ilə örtülüdür. Lövhələrin üzərindəki fotolar özləri solmuş, cırılmış və şəhər həyatının çirkabı ilə örtülmüş vəziyyətdədir, bəzən cırıqların altındakı daha köhnə qatlardan digər mənzərələr üzə çıxır ki, bu da şəhərin mənzərəsini durmadan dəyişən davamlı inşaat prosesini məcazi formada ifadə edir. Bu, həmçinin Bakının itirilmiş urbanistik mirasının xarakterinə işarə edir, hansı ki, son 20 ilin sürətli modernləşməsi nəticəsində öz yerini daha çox beynəlxalq mərkəz şəhəri atmosferinə təslim edib. Fotolar Bakının transformasiyasına canlı şahidlik etmiş bir çoxlarının hiss etdiyi emosional gərginliyi də ifadə edir.
Bakıdakı Gazelli Art House-da 2018-ci ilin mayında təşkil olunmuş “1918” sərgisində İlkin qonşu ölkələrlə paylaşılan ekosistemi və Sovet İttifaqının parçalanmasından sonrakı iqtisadi çətinliklərlə üzləşən zonaları təmsil edən Kür və Araz çayları sahilində yaşayan insanların əziyyətini təsvir edən “Ortaq Su” (Shared Water) layihəsini nümayiş etdirib. Onun fotoları unudulmaz təəssüratlar bağışlayır – fotolar iqtisadi böhranın yaratdığı viranlığı təsvir edir, amma onlar həmçinin bu ərazidə bütün çətinliklərə rəğmən yaşamağa və işləməyə davam edən insanların möhkəmliyini göstərir. Sosial dəyişikliklərə fokuslanmış fotoqraf olaraq, İlkin bu məsələləri ləyaqət və ustalıqla nümayiş etdirir.
Shared Waters
Under Construction
Lesli Qrey Dubayda məskunlaşmış kurator olmaqla yanaşı, Körfəz ölkələri və Xəzər regionunun müasir incəsənətini araşdırır. O ArtAsiaPacific incəsənət jurnalı üçün Mərkəzi və Qərbi Asiya regionlarından yazır. O Bakı incəsənət səhnəsini sevir və tez-tez ziyarət edir.