Gəncədə doğulmuş, lakin hal-hazırda Bakıda yaşayan Orxan Qarayev Elvella, nisbətən gənc yaşına baxmayaraq, məhsuldar rəssamdır. Orxan Azərbaycan Dövlət Rəssamlıq Akademiyasında təhsil almaq üçün Gəncədən Bakıya gəlir və qrafik incəsənət, illüstrasiya, heykəltəraşlıq və rəssamlıqdan ibarət yaradıcılıq yolu keçir. Onun əl işləri Azərbaycan və ölkə xaricində, o cümlədən Almaniya, Fransa, Rusiya və Türkiyə kimi ölkələrdə geniş şəkildə sərgilənib. Bundan əlavə, onun əsərləri şəxsi kolleksiyalar çərçivəsində Türkiyə, Gürcüstan, Fransa və Birləşmiş Ərəb Əmirlikləri kimi ölkələrdə nümayiş etdirilib.

 

Orxan ictimai və mənəvi mövzulara toxunan, mürəkkəb və emosional kompozisiyaları əks etdirən rəsmlərinə görə tanınır və təqdir edilir. Müasir həssaslıqla birgə surrealizm və kubistik kompozisiya elementləri ilə uzlaşan öz unikal estetikasını inkişaf etdirmək üçün rəssam mütəmadi olaraq, hazırki təcrübəsinə söykənən, yeni işlər yaradır. Onun əsərlərinin bir çoxunda, özünükəşfi simvolizə edən canlılar və bitki ikonoqrafiyası təsvir olunub ki, bu da öz növbəsində rəssamın əl işlərini baxımlı və cəlbedici edir. Orxan kətan üzərinə perspektiv və dərinliklə manipulyasiya edən daha fiqurativ obrazların formalaşdığı rənglər və naxışlar  həkk edir. Qeyd etmək lazımdır ki, onun əsərlərində qrafik incəsənətin təsirini aydın görmək olur. O, Azərbaycanda baş tutan çoxsaylı sərgilərlə birgə, 2014-cü ildə “Qəsbkarlıq muzeyi” və 2016-cı ildə ARTIM-la “Half Truth” sərgiləri daxil olmaqla, Yarat Müasir İncəsənət Məkanının sərgi və layihələrində iştirak edib. 2016-cı ildə Orxan Qarayev Elvella “Art Dialoq” eksperimental performansı zamanı Ramin Quliyevin bəstələdiyi musiqi müşayətində Səbinə Vəlibəyovanın canlı şeir oxuması ilə üst-üstə düşən rəsm əsəri yaradır.

 

2017-ci ildə rəssamın əl işləri Azərbaycan Milli İncəsənət Muzeyində “Art Rising” adlı ulduzu yeni parlayan rəssamların sərgisində və İçərişəhərdə Natəvan Qalereyasında “Spektr” qrupunun sərgisində iştirak edir. Orxan müxtəlif incəsənət festivallarında, o cümlədən 8-ci Beynəlxalq Qız Qalası İncəsənəti Festivalında, Qala Arxeoloji və Etnoqrafik Muzey kompleksində baş tutan “Tullantılardan incəsənətə” layihəsinin 6-cı sərgisində və Port Baku-da açıq havada keçirilən “Novruz No Rules” sərgisində iştirak edib.

 

2018-ci ildə Heydər Əliyev Mərkəzində keçirilən Səməni Beynəlxalq İncəsənət Sərgisində Orxan 3-cü yerə layiq görüldükdən sonra onun yaradıcılığı tanınmağa başladı. Bundan əlavə, Ağ Şəhər Qalereyasında “Əvvəldən sonadək” qrup sərgisində və, 2018-ci ilin mayın 28-də Qazelli Art House-da, bir çox mühüm gənc və məşhur azərbaycanlı rəssamların iştirak etdiyi, Azərbaycan Xalq Cümhurriyətinin elan olunmasının 100 illiyinə həsr olunmuş “1918” qrup sərgisində də iştirak edib. Rəssamın “Cal”, “Reinkarnasiya” və “Dəyişən reallıq” əsərlərindən ibarət triptix incəsənətin müxtəlif sahələrini birləşdirən bir əl işidir. Burada Orxan Azərbaycanın ağ-qara arxiv fotolarını öz çağdaş üslubunda al-əlvan boyalı rəsm əsərləri vasitəsi ilə ifadə edir. Öz son layihəsi çərçivəsində Orxan Qarayev Elvella bu ilin sentyabrın 18-də ARTIM-ın “Tam boşluq” adlı virtual reallıq incəsənəti sərgisinə rəqəmsal boyutlu yeni kompozisiyasını təqdim etməklə, ziyarətçilərə onun əl işlərinin 3D labirintində qərq olmağa imkan yaradıb. Yeni tərz tam şəkildə onun üslubuna və estetikasına uyğundur, bundan əlavə, təcrübəsi artıqca, rəssamın emosional mənzərələrin eksperimental araşdırmalarının konseptual çərçivələri sarsıtmağa davam edəcəyinə inam yaradır.

Born in Ganja but now based in Baku, Orkhan Garayev Elvella is a prolific artist for his relatively young age. Orkhan came to Baku to attend the Azerbaijan State Academy of Fine Arts and has since built an artistic practice that includes graphic art, illustration, sculpture and painting. He has exhibited his artwork widely in both Azerbaijan and abroad, including exhibitions in Germany, France, Russia and Turkey. His work is also held in private collections in Turkey, Georgia, France and the United Arab Emirates.

 

Orkhan is widely known and respected for his paintings, which feature complex and emotional compositions that represent social and spiritual themes. He is constantly creating new work that builds upon his current practice to further develop his unique aesthetic, which echoes elements of surrealism and cubist composition but rendered with a contemporary sensibility. Many of his works include animals and vegetal iconography that are symbolic of inner exploration, making his artwork contemplative and intriguing. He layers his canvases with swirls of color and patterns from which more figurative images emerge, playing with perspective and depth that shows the influence of graphic art in his works. In addition to his many exhibitions in Azerbaijan, he has also been involved in exhibitions and projects with Yarat Contemporary Art Space including the 2014 exhibition ‘Invasion Museum’ and 2016 exhibition ‘Half Truth’ with ARTIM, as well as the experimental ‘Art Dialogue’ performance in 2016 during which he created a painting that responded in real time to the live reading of poetry of Sabina Velibekova alongside music composed by Ramin Guliyev. In 2017 his work was featured in the ‘Art Rising’ exhibition of emerging artists at the National Museum of Art and the ‘Spectrum’ group exhibition at Natavan Gallery in Icheri Sheher, Baku. He has participated in various art festivals such as the 8th International Maiden Tower Art Festival, the 6th exhibition of the ‘From Waste to Art’ project at the Qala Archaeological and Ethnographic Museum Complex in 2017 and the 2018 ‘NovruzNorules’ outdoor exhibition at Port Baku.

 

In 2018, Orkhan’s work was recognized when he won the third-place prize at the Semeni International Art Exhibition at the Heydar Aliyev Center in Baku. In addition, he participated in the ‘From the Beginning to the End’ group exhibition at the White City Gallery and the May 2018 group exhibition ‘1918’ at Gazelli Art House, which was organized around the theme of 100th anniversary of the declaration of the Azerbaijani Democratic Republic, and featured many important emerging and established Azerbaijani artists. Orkhan’s triptych ‘Cal’, ‘Reincarnation’ and ‘Changing Reality’ was a mixed-media piece that featured archival black-and-white photos of Azerbaijan that the artist then reinterpreted in vibrant paintings in his contemporary style. For his latest project, Orkhan has contributed work to the September 2018 ARTIM exhibition ‘Full Emptiness’ of virtual reality art through his new composition within the digital dimension, allowing for visitors to fully immerse themselves into the 3D labyrinth of his artwork. The new media suits his style and aesthetic, and suggests that the artist’s experimental exploration of emotional landscapes will continue to push conceptual boundaries as his practice matures.

Orxan Qarayev

Müəllif

Lesli Qrey Dubayda məskunlaşmış kurator olmaqla yanaşı, Körfəz ölkələri və Xəzər regional müasir incəsənətini araşdırır. O ArtAsiaPacific incəsənət jurnalı üçün Mərkəzi və Qərbi Asiya regionlarından yazır. O Bakı incəsənət səhnəsini sevir və tez-tez ziyarət edir.

Lesley Gray is a Dubai-based curator and researcher focusing on contemporary art in the GCC and Caspian Sea regions. She is also a freelance writer covering Central and West Asia for the art journal ArtAsiaPacific. She loves the Baku art scene and visits often.

Tags: