Goethe-Zentrum Baku qaçqın və miqrantlar haqqında sərgi ilə payız proqramını açacaq.

 

Müharibə, təqib və iqtisadi böhranlardan qaçan insanların sayı heç vaxt bu gün olduğu qədər olmayıb. Bu gün dünyada təxminən 60 milyon insan qaçqındır. 2017-ci il ərzində hər gün orta hesabla 42,500 nəfər məcburi olaraq yaşadığı ərazini tərk edib.

 

Çox böyük həddə çatmış qlobal miqrasiya təkcə müharibələr və daxili münaqişələrdən qidalanmır, burada həm də iqlim dəyişikliyi rol oynayır.

 

Hazırda Avropaya gələn qaçqınlar yəqin ki,  böyük miqrasiya dalğasının sadəcə ilk müjdəçiləridir.

 

Gerikonun gəmi qəzasına qayıdış. Qaçqın və miqrantlar  Goethe-Zentrum Baku-nun direktoru Alfons Huq və Əsli Səmədovanın kuratorluğu ilə təşkil olunan sərgi bədii vasitələrdən istifadə edir, poetik yanaşmada mərkəzləşərək miqrasiya mövzusuna müraciət edir. Beləliklə, sərgi qaçqınlara öz individual səs və tarixlərini yenidən qazandıraraq onları adətən göründükləri anonim kütlədən azad etmək məqsədini daşıyır.

 

Bu mövzunu sensasional şəkildə istismar edən kütləvi informasiya vasitələrindən fərqli olaraq, rəssamlar kontr-obrazlar istehsal edərək qaçqınlara öz ləyaqətlərini qoruyub saxlamaq ixtiyarını verən yumşaq tonlarla oynayacaq.

 

 

Aryan Martins yaratdığı böyük freskasında Atlantik okeanında keçən tarixi miqrasiyaların izlərini araşdırır, bura o həm də “Orta Keçid” (milyonlarla afrikalının Atlantik qul ticarəti çərçivəsində gəmilərlə Yeni Dünyaya göndərildikləri yolların keçdiyi üçbucaq okean sahəsi) adlanan qul ticarətinin marşrutlarını əlavə edir. Sitara İbrahimovanın individual miqrasiya mövzusunda hazırladığı araşdırma Kərkənc kəndinin bugünkü  sakinlərinin bənzərsiz təcrübəsindən danışır. Onlar 1989-cu ildə Dağlıq Qarabağdan başlayan məcburi köç nəticəsində o zaman yaşadıqları Ermənistanın şimalındakı  Qızıl Şəfəq kəndindəki evlərini həmin zaman Kərkənc kəndində yaşayan etnik ermənilərlə dəyişməli olurlar. Adad HannaMarsel Odenbax öz videolarında Parisin Luvr muzeyində yer alan Teodor Gerikonun “Meduzanın salı” rəsm əsərindən istifadə edirlər. Rəssam əsərdə bugünkü Mavritaniya sahilinin yaxınlığında Fransaya aid hərbi dəniz freqatının qəzaya uğramasından sonrakı anı təsvir edib.  Ömər Viktor Diop Afrika və Şimali Amerikada qaradərililərin azadlıq hərəkatını canlandıran öz portretlər silsiləsini təqdim edir.

 

Sərgi, 22 Sentyabr 19:00-da, Kapellhausda (28 May küçəsi, 35) başlayır və 18 Noyabr tarixinə qədər davam edir. Sərgi: çərşənbə – bazar günü 14:00-20:00 qədər davam edəcəkdir. Giriş sərbəstdir.

Goethe-Zentrum Baku to open autumn programme with an exhibition on refugees and migrants

 

The number of people fleeing from war, persecution and economic distress has never been so great: the current toll has reached almost 60 million people around the world. On average, 42,500 people were fleeing each day in 2017.

 

The global migration, almost biblical in dimensions, is fueled not only by wars and internal conflicts, but also by climate change and – last but not least – unprecedented demographic growth.

 

The refugees who are currently arriving in Europe are probably only the first precursors of a major wave of migration.

 

The Géricault’s shipwreck revisited. On Refugees and Migrants exhibition curated by Goethe-Zentrum Director Alfons Hug and Asli Samadova addresses the phenomena of migration and flight with artistic means, centering on a poetic approach to the problem. By doing so, the refugees regain their individual

voice and history, thus emancipate from the anonymous mass in which they normally appear.

 

If the mass media exploit this subject in a lurid, sensationalist manner, artists will produce counter-images and play softer tones in a way that allows the refugees to retain their dignity.

Arjan Martins traces in his large mural painting historical migrations in the Atlantic ocean including the routes of the slave trade on the so-called middle passage. Sitara Ibrahimova closeup study of individual migration reveals a fascinating story of today’s Kerkenj village inhabitants who during the escalation of Nagorno-Karabakh war have exchanged their homes in Qizil Shafaq (Red

 

Dawn) village in Northern Armenia, with Armenians who previously lived in Kerkenj. Adad Hannah and Marcel Odenbach both quote in their videos the painting “The raft of the Medusa” by Théodore Géricault, who depicted the moment from aftermath of the wreck of French naval frigate near the coast of today’s Mauritania. Omar Victor Diop re-enacts in a series of self-portraits black freedom movements in Africa and North America.

The exhibition opens at 19:00 on Saturday, September 22, 2018 at Kapellhaus (35, 28 May street) and lasts till November 18. Exhibition regular hours are Wednesday – Sunday, 14:00 to 20:00. Free admission.

Tags: