Rəssam və kurator Səbinə Şıxlinskaya, Bakıda ən öncül müasir konseptual incəsənətin təşviqatçılarından biridir. İlk olaraq Bakıda rəssamlıq üzrə, sonra isə Sankt-Peterburqda monumental rəssamlıq üzrə təhsil alan S.Şıxlinskaya, müxtəlif incəsənət sahələrini və texnikalarını tədqiq edərək öz yaradıcılıq təcrübəsini genişləndirir. Rəssam bir çox sərgilərdə, fərdi sərgilərdə, biennalelərdə, həmçinin Rusiya, İtaliya, Almaniya, Gürcüstan, Estoniya və Polşa kimi ölkələrdə keçirilən sərgilərdə iştirak edib. 2014-cü ildə onun əl işləri Bakıdakı MOMA-da keçirilən “İllüziyalar” adlı solo şouda, 2016-cı ildə isə bir çox qrup və qalereya sərgiləri ilə birgə  “Daça” adlı birgə sərgidə nümayiş etdirilir. Bundan əlavə, onun əl işləri Azərbaycanda, Türkiyədə və Rusiyada ictimai və korporativ, Asiyada, Şimali Amerikada, Avropada, İsraildə və Rusiyada fərdi kolleksiyalara daxil edilib. Azərbaycan incəsənət mənzərəsinə verdiyi tövhələr onu həm Azərbaycanda, həm də xaricdə məşhurluq gətirir və Səbinə Şıxlinskaya Azərbaycanın əməkdar rəssamı adına layiq görülür.

 

Səbinənin son işlərindən biri olan Bakıdakı Landmark mehmanxanasında yerləşən The Oil Epic (2018) adlı böyük freska Azərbaycanda neft sənayesinin tarixini əks etdirir. Dörd hissədən ibarət əsər neft sahəsinin inkişafının xronikasından ibarətdir, çalarlı və ifadəli toxunuşlar sayəsində neftin ətraf mühitə və cəmiyyətə necə təsir etdiyini emosional şəkildə əks etdirir. Tikilinin lobbisində yerləşən bu freska daxili divarları ağuşuna alaraq izləyiciləri vizual nəqlə qərq edir. Landmark mehmanxanası rəssama lounge üçün daha bir əsər sifariş edir. 2017-ci ildə sifarişə uyğun olaraq S.Şıxlinskaya “Günbatandan günçıxanadək” adlı günəş işığına boğulmuş tavanları əks etdirən Bakı mənzərəsini yaradır.

 

Bununla birgə Səbinə , sərgilərin sponsorluğu və layihələrin həyata keçirilməsi vasitəsi ilə gənc azərbaycanlı rəssamlara dəstək verən məhsuldar bir kuratordur. Müasir incəsənət muzeylərinin və kolleksiyalarının beynəlxalq komitəsi (CiMAM) kimi beynəlxalq kurator təşkilatlarının üzvü olan rəssamımız dünya miqyasında Azərbaycan incəsənətinə həsr olunmuş konfrans və akademik müzakirələrdə iştirak edir. Bu yaxınlarda Səbinə Şıxlinskaya “Yox olma” layihəsini ərsəyə gətirib. Bu layihə 2018-ci ilin noyabr ayında Bakının Sovetski məntəqəsində yerləşən İbrahim Əbilov adına tarixi mədəniyyət mərkəzində nümayiş etdirilən video işlərin və fotoqrafiyaların qrup sərgisindən ibarət olub. Məğzi və yerinə görə bu layihə xüsusi mənaya malik idi – burada sərgilənən bütün əsərlər bu yaxınlarda yeni tikililərə yer açmaq üçün bu yaxınlarda hissəsinin bir çoxu dağıdılan Bakının memarlıq mənzərəsinin dəyişməsinin təcəssümüdür. Ekspozisiyaya daxil edilən  “Göy onun çiyinlərində” adlı video-artında rəssam tarixi bina haqqında hekayə hazırlayaraq, bu yerlərdə bərqərar olan nəhəng tarixi yaddaşı ifadə etməyə çalışmışdır. 1835-ci ilə təsadüf edən və ölçülə bilməyən ictimai və mədəni dəyərə sahib olan, lakin yerləşədiyi məkan səbəbindən təhlükə ilə üzləşən Mədəniyyət mərkəzində nümayiş etdirilən Səbinənin əsərləri izləyiciləri, bu cür yerlər haqda yaddaş silindikdə nəyin yox olması haqda düşünməyə dəvət edir. Onun növbəti kurator layihəsi isə 2019-cu ilin 17-19 may tarixlərində Tiflis İncəsənət Yarmarkasında nümayiş etdiriləcək “Qadın olmaq” sərgisidir. Burada öz işlərində gender məsələlərinə yer verən 4 nəsil azərbaycanlı rəssamların əsərləri təqdim olunacaq. Səbinə Şıxlinskayanın bütün kurator layihələri, onların şəxsi fikirlərini və önyarğılarını araşdırmaq üçün izləyicilərə meydan oxuyur. Mürəkkəb mövzulara baxmayaraq, S.Şıxlinskayanın işləri nikbinlik ruhu daşıyır və rəssamın konseptual baxışı sayəsində izləyicilər gördüklərinə yeni nəzər nöqtəsindən baxmaq imkanı əldə edirlər.

Artist and curator Sabina Shikhlinskaya is one of the most prominent promoters of contemporary conceptual art in Baku. She initially studied painting in Baku and then monumental painting in St. Petersburg, and has expanded her practice to include various media and techniques. She has had numerous exhibitions, solo shows, participation in biennials and international exhibitions of her work in Russia, Italy, Germany, Georgia, Estonia and Poland. In Baku, her work was celebrated in a solo show at the Baku MOMA entitled ‘Illusions’ in 2014, and again in a joint exhibition entitled ‘Dacha’ in 2016, as well as many other group and gallery exhibitions. Her artworks are also held in prominent public and corporate collections In Azerbaijan, Turkey and Russia, and her work is included in private collections across Asia, North America, Europe, Israel, and Russia. Her significant contribution to the artistic landscape of Azerbaijan has earned her recognition at home and abroad, and she was awarded with the titled of Honored Artist of Azerbaijan.

 

One of Sabina’s most recent pieces is a large mural in the Landmark Hotel in Baku, entitled The Oil Epic (2018), which is a site-specific artwork depicting  the history of the oil industry in Azerbaijan. Created in four parts, it is a chronicle of the evolution of the industry, using color and expressive brush strokes to depict the emotional impact of oil on society and the environment. Located in the lobby of the building, the mural wraps the interior walls and immerses viewers within its visual narrative. She was also commissioned to create From Down to Dusk (2017) another mural in the Landmark Hotel executive lounge, which is an abstracted view of the city of Baku, its rooftops lit by the sun.

 

Sabina is also a prolific curator, supporting the development of younger Azerbaijani artists through sponsoring exhibitions or commissioning projects. She is a member of various international curatorial organizations, such as the International Committee for Museums and Collections of Modern Art (CiMAM), and participates in conferences and academic discussions about Azerbaijani art across the world. In Baku, she recently developed the project ‘Disappearance’, which was a group exhibition of video work and photography in the historic Cultural Center named after Ibrahim Abilov in the Sovetski district of Baku in November 2018. This exhibition was prescient in its subject matter and location – the artworks all considered the changing architectural landscape of Baku, much of which has recently been destroyed to make way for new urban developments. In her video work The Sky on his Shoulders, included in the exhibition, Sabina created a narrative of a historical building, showing the immense cultural memory held within these spaces. Shown within the cultural center, itself dating to 1835 and holding immeasurable social and cultural value but also under threat because of its location, Sabina’s artwork asked viewers to consider what is lost when the memory of such spaces is erased. Her next curatorial project is the exhibition ‘To Be a Woman’ that will take place at the Tbilisi Art Fair, May 17-19, 2019 showcasing four generations of Azerbaijani artists that all consider gender issues in their work. Like all of Sabina’s curatorial projects, it challenges viewers to examine their own thoughts and biases. Despite presenting challenging topics, Sabina’s work carries a spirit of optimism, and through engaging with her conceptual vision, viewers have the opportunity to see things from a new perspective.

Səbinə Şıxlinskaya

Fotonun müəllifi: Natavan Vahabova

Müəllif

Lesli Qrey Dubayda məskunlaşmış kurator olmaqla yanaşı, Körfəz ölkələri və Xəzər regionunun müasir incəsənətini araşdırır. O ArtAsiaPacific incəsənət jurnalı üçün Mərkəzi və Qərbi Asiya regionlarından yazır. O Bakı incəsənət səhnəsini sevir və tez-tez ziyarət edir.

Lesley Gray is a Dubai-based curator and researcher focusing on contemporary art in the GCC and Caspian Sea regions. She is also a freelance writer covering Central and West Asia for the art journal ArtAsiaPacific. She loves the Baku art scene and visits often.

Tags: