Timo Aho və Pekka Niittyvirta, iqlim dəyişikliyi cari templə davam edərsə, gələcəyi proqnozlaşdırılan yüksək dalğanı işıqlandırmaq üçün üç sinxron işıq xəttini salıblar.

 

Pekka Niittyvirta və Timo Aho Xətlər  (57° 59´N, 7° 16´W) , (Fotolar rəssamlara məxsusdur)

 

Elm, faktlar və rəqəmlər üçün nizam-intizam sistemi olsa da, bəzən həqiqəti öyrənmək üçün incəsənət tələb olunur. Xətlər (57 ° 59´N, 7 ° 16´W), Lochmaddy sahilində yerləşən, Şotlandiyalı rəssamlar Timo Aho və Pekka Niittyvirta tərəfindən yaradılan, Xətlər (57 ° 59´N, 7 ° 16´W) adlı installyasiya yüksək dalğanı aşkar etmək üçün sensorlardan istifadə edir, bu da öz növbəsində üç sinxron işıq xəttini aktivləşdirərək iqlim dəyişikliyi indiki templə irəlilədiyi təqdirdə gələcək vəziyyəti proqnozlaşdırır.

 

Lines (57° 59´N, 7° 16´W), installation view – Xətlər (57° 59´N, 7° 16´W), əsərin görüntüsü

 

Lines (57° 59´N, 7° 16´W), installation view – Xətlər (57° 59´N, 7° 16´W), əsərin görüntüsü

 

“İnstallyasiya bizim təbiətə olan katastrofik təsirimiz  və bunun uzun müddətli nəticələrini əks etdirir,” deyə rəssamlar Hyperallergic saytına bildirmişlər. “Bu əsər artan dəniz səviyyəsinin sahilyanı ərazilər, orda yaşayan insanlar və o torpaqlardan gələcəkdə istifadəyə necə göstərməsi barədə dialoqa yol açır”

 

Lines (57° 59´N, 7° 16´W), installation view – Xətlər (57° 59´N, 7° 16´W), əsərin görüntüsü

 

Lines (57° 59´N, 7° 16´W), installation view – Xətlər (57° 59´N, 7° 16´W), əsərin görüntüsü

 

Dəniz səviyyəsinin yüksəlməsi bir çox cəhətdən və bir çox yerlərdə insan cəmiyyətinə mənfi təsir edəcək bir vəziyyət olsa da, bu böhran installyasiyanın qurulduğu Şotlandiyanın qərb sahilindəki Outer Hebridesdıki Uist arxipelaqı kimi adalar üçün daha təhlükəlidir.

 

Əsərə ev sahibliyi edən Lochmaddy-dəki Taigh Chearsabhagh Muzeyi və İncəsənət Mərkəzi, proqnozlaşdırılan fırtına miqyaslı dəniz səviyyələri səbəbindən artıq mövcud yerində inkişaf edə bilməz və bu da cəmiyyətin bir araya gələrək planetimizdə insanın ətraf mühitə təsirini azaltmaq üçün bir yol tapmayacağı halda, obyektin yaxın illərdə artan dalğa altında qalacağını aydın şəkildə göstərir.

 

“Tədqiqatımız zamanı qlobal istiləşmə və dəniz səviyyəsinin yüksəlməsi mövzusunda müxtəlif məqalə və yazılarla tanış olduq” deyə Aho və Niittyvirta Hyperallergic-ə yazdığı məktubda bildirir. “IPCC bəlkə də ən aktual olan mövzulardan biridir. Proqnozlar tədqiqatlar müddətində dəyişdiyindən, istinad etdiyimiz dəqiq hündürlük və ya vaxt yoxdur. Bu sənət əsəri o qədər də uzaq olmayan gələcəkdə yüksək dalğa ilə birləşən (bu səbəbdən yüksək dalğa ilə qarşılıqlı əlaqədə olan) mümkün qədər ən yüksək fırtına səviyyələrini əks etdirir ”.

 

Lines (57° 59´N, 7° 16´W), installation view – Xətlər (57° 59´N, 7° 16´W), əsərin görüntüsü

 

Lines (57° 59´N, 7° 16´W), installation view – Xətlər (57° 59´N, 7° 16´W), əsərin görüntüsü

 

Taigh Center üçün işləri quran və istifadəyə verən Andy Mackinnon tərəfindən hazırlanmış Xətlər (57° 59´N, 7° 16´W) təbii zonada görüntüləri üzə çıxarır və bu nisbətən minimal müdaxiləni əks etdirərək ətraf mühit kataklizmasını abstraktdan daha çox xəbər verici qaranquşa çevirərək parlaq bir xətt yaradır. Adalar uzun müddət mayakları yandırmaq üçün ev sahibliyi etmiş, dənizdəki gəmilərə təhlükələr barədə xəbərdarlıq etmişlər; Aho və Niittyvirtanın əsəri isə, əksinə, eyni işıq gücündən istifadə edərək quruda, qeyri-müəyyən şəraitdə dənizin yaxınlaşması barədə xəbərdarlıq edir.

 

Lines (57° 59´N, 7° 16´W), installation view – Xətlər (57° 59´N, 7° 16´W), əsərin görüntüsü

 

Andy Mackinnon tərəfindən hazırlanan Timo Aho və Pekka Niittyvirtanın Xətləri (57 ° 59´N, 7 ° 16´W), 31 Avqust tarixində, Şotlandiya, Lochmaddydəki Taigh Chearsabhagh Muzey və İncəsənət Mərkəzində nümayiş olunacaq.

Timo Aho and Pekka Niittyvirta activated three synchronized lines of light to illuminate the future’s projected high tide if climate change progresses at its current pace.

 

 

Though science is a go-to discipline for facts and figures, sometimes art is required to really drive a point home in tangible terms. Lines (57° 59´N, 7° 16´W), an outdoor installation in coastal Lochmaddy, Scotland by artists Timo Aho and Pekka Niittyvirta, uses sensors to detect high tide, which then activates three synchronized light lines illuminating the projected high tide of the future if climate change progresses at its current pace.

 

 

 

“The installation explores the catastrophic impact of our relationship with nature and its long term effects,” the artists said in a statement provided to Hyperallergic. “The work provokes a dialogue on how the rising sea levels will affect coastal areas, its inhabitants and land usage in the future.”

 

 

 

Though rising sea levels are a condition that threatens to affect human society in many ways and locations, it is particularly relevant to low-lying islands, such as the archipelago of Uist in the Outer Hebrides off the west coast of Scotland, where the installation is located. The Taigh Chearsabhagh Museum & Arts Centre in Lochmaddy, which hosts the work, can no longer develop on its existing site due to predicted storm surge sea levels, and its clear that the facility will be mostly submerged by the rising tide in the coming years, unless society collectively finds a way to reduce the environmental impact of human existence on the planet.

“During our research we went through various articles and papers on the topic of the global warming and sea level rise,” Aho and Niittyvirta wrote in an email to Hyperallergic. “IPCC being the most relevant perhaps. Since projections varies between the studies, there are not exact height or time we are referring to. The artwork visualizes the possible highest storm surge levels combined with the high tide (hence the interactivity with the high tide), in not so distant future.”

 

 

 

Beautiful time-lapse and drone footage by Andy Mackinnon, who curated and commissioned the work for the Taigh Centre, shows Lines (57° 59´N, 7° 16´W) in situ, and visualize the impact of this relatively minimal intervention is striking, creating a glowing line that turns environmental cataclysm from abstraction to harbinger. Islands have long played host to lit beacons, serving as a warning to ships at sea about the dangers of land; Aho and Niittyvirta’s installation, by contrast, uses the same power of light to warn the land, in no uncertain terms, of the coming incursion by the sea.

 

 

Timo Aho and Pekka Niittyvirta’s Lines (57° 59´N, 7° 16´W), curated by Andy Mackinnon, continues on display at the Taigh Chearsabhagh Museum & Arts Centre in Lochmaddy, Scotland through August 31.