Bakıda və Milanda yaşayan mədəniyyət meneceri və muzey mütəxəssisi Əsli Səmədova art-menecer kimi təcrübə qazanmağa başlamazdan öncə biznes, menecment və dövlət idarəçiliyi üzrə təhsil alıb. Azərbaycan, ABŞ və İtaliyada təhsil almış Əslinin biznes sahəsindəki təcrübəsi mədəni təşkilatçılıq bacarıqlarını inkişaf etmdirməyə kömək etmişdir. 2007-ci ildən bu yana o yerli və beynəxalq auditoriya arasında mədəniyyət tarixinin populyarlaşması istiqamətində çalışmaqdan savayı həm də Azərbaycan irsinin qızğın müdafiəçisi kimi fəaliyyət göstərir.

 

O, həmçinin Azərbaycan Mədəniyyət və Turizm Nazirliyində Xüsusi Layihələr İcracısı və Xarici Məsləhətçi vəzifələrini icra edir. Beləliklə Əsli beynəlxalq əlaqələr, təhsil və muzey layihələri üzrə məsləhətçi kimi fəaliyyət göstərir, o cümlədən incəsənətdə professional inkişafa dəstək üçün İtaliyanın “Pinacoteca di Brera” kimi qurumlarla tərəfdaşlıq münasibətlərinin qurulmasını təşviq edir. Bundan əlavə, 2017-ci ilin oktyabr ayında Vaşinqtonun (ABŞ) “GWU” Tekstil Muzeyində keçirilən 13-cü Şərq Xalçaları üzrə Beynəlxalq Konfransın Təşkilat komitəsinin üzvü və sessiya kuratoru kimi Əsli Səmədova dünyanın bir çox nöqtəsindən qonaqların dəvət olunduğu nüfuzlu Azərbaycan xalçaları üzrə 5-ci Beynəlxalq Simpoziumuna rəhbərlik edib. Onun iştirakı ilə Azərbaycan Milli İncəsənət Muzeyində Londonun Viktoriya və Albert Muzeyindən, GWU Tekstil Muzeyindən və Berlin İslam İncəsənəti Muzeyindən götürülmüş əşyaları nümayiş etdirən “İpək Xəzinələri: XVI-XVIII əsrlərdə Azərbaycan naxışları” sərgisi baş tutub. Araşdırmaları sayəsində Əsli Londonun Viktoriya və Albert Manufakturaçı Mərkəzində yerləşən nadir naxışları araşdıran ilk azərbaycanlı olur və nəticədə Azərbaycan və Avropa incəsənətinin tarixləri arasında əlaqələri araşdıran mühüm elmi iş – “Qafqaz ulduzları” adlı kataloqun təşəbbüskarı kimi çıxış edir.

 

Əsli həmçinin ixtisaslaşmış araşdırmaçı kimi tanınır – məhz o kəlağayı ipəyinin Alfons Muxanın rəsmlərində öz əksini tapmasını kəşf edir və Nizaminin yaradıcılığı ilə Avropa incəsənəti arasında bağları yenidən ortaya çıxarır. Bu yaxınlarda Əsli tarix və müasir incəsənəti əhatə edən sərgilər təşkil edib. Burada onun Faiq Əhmədin Kapelhausda quraşdırdığı xalça instalyasiyası daxil olmaqla 2018-ci ildə Bakıda keçirilən Silk Road festivalına təqdim etdiyi işini, “Slavyanlar və Tatarlar”ın “The Tranny Tease” leksiya-performansını və İçəri Şəhərdə quraşdırılmış “Vertigo Sounds” instalyasiyanı qeyd etmək olar.

 

Əslinin qabaqcıl irsin müasir incəsənətdə kontekstləşdirmə bacarığı 2017-ci ildə “Goethe-Zentrum Baku” ilə əməkdaşlığa gətirib çıxarır. Onların məkanı Kapelhausda və Bakının digər məkanlarında bir sıra yenilikçi sərgilər, o cümlədən əcnəbi və yerli rəssamların işlərindən ibarət 2018-ci ildə keçirilən “Gerikonun gəmi qəzasına qayıdış – Qaçqın və miqrantlar” adlı tədbirlər silsiləsi, incəsənət və performansların yer aldığı “Dialoq layihəsi” keçirilmişdir. Xaricdə isə, Azərbaycan və dünya ictimayyəti arasında mədəniyyət körpüsü qurmaq missiyası çərçivəsində Əsli Səmədova öz şəxsi təşəbbüsü ilə Romada yerləşən İtaliya Dövlət Akademiyasında Nizami Gəncəvi haqqında mühazirələr təşkil edib.

 

Onun qarşıda duran bir sıra layihələri var – Əsli 2018-ci ilin dekabr ayında “Kəlağayı” və “Almancan” adlı sərgilər keçirməyi nəzərdə tutub və hal-hazırda 2019-cu ilin baharı üçün müxtəlif qrup sərgilərin təşkilatı ilə məşğuldur. Yerli incəsənət cəmiyyətinin müdafiəçisi kimi, Əsli 2019-cu ilin əvvəlinə planlaşdırılmış müstəqil layihəsi ilə gənc istedadların inkişafına imkan yaratmaq istəyir. Bütün bu sadalananlardan əlavə o həm də uşaqlar üçün yazılmış bir kitabın müəllifidir. Müxtəlif təcrübələrə və irsimizin müasir cəmiyyətimizdə rolu ilə bağlı yenilikçi baxış bucağına sahib Əslinin layihələri Azərbaycanın mədəni həyatını zənginləşdirməyə və genişləndirməyə davam edir.

Asli Samadova, a Baku and Milan-based cultural manager and museum specialist, studied business, management and public administration before developing her practice as an art manager. Educated in Azerbaijan, the USA, and Italy, Asli’s international experience in business helped her to sharpen her skills as a cultural organizer. Since 2007, she has been a passionate advocate of Azerbaijani heritage, working to popularize cultural history to both local and international audiences. She also took the role of Special Projects Manager and External Consultant to the Ministry of Culture and Tourism of Azerbaijan as a special advisor on international relations, education and museology projects, including the promotion of partnerships with institutions such as Pinacoteca di Brera in Italy to support professional development in the arts, and as a member of the Organizational Committee and Session Curator of the 13th International Conference on Oriental Carpets (ICOC) in GWU Textile Museum, Washington D.C. Significantly, in October 2017 she was the project leader of the 5th International Symposium on Azerbaijani Carpets, a prestigious event that welcomed speakers and attendees from across the globe.

 

Her involvement included the exhibition “Silk Treasures: Azerbaijani Embroideries from the 16th -18th centuries” at the Azerbaijan National Art Museum and included objects loaned from the Victoria & Albert Museum in London, the GWU Textile Museum, and the Berlin Islamic Art Museum. As part of her research, she was the first Azerbaijani to study rare embroideries at the Victoria & Albert Clothworkers Center in London, and as a result she initiated the ‘Star of Caucasus’ catalogue, an important work of scholarship investigating links between European and Azerbaijani art history. She also has a reputation as a skilled researcher – she discovered the inclusion of a Kelaghayi silk in an Alphonse Mucha painting and helped to rediscover a connection between a Nizami poem to European art. Recently, she organized exhibitions spanning history and contemporary art with her work for the 2018 Silk Road Festival in Baku that included Faig Ahmed’s 10(-35) carpet installation at the Kapellhaus, Slavs&Tatar’s The Tranny Tease lecture-performance and Vertigo Sounds Installation in Icheri Sheher.

 

Asli’s innovative contextualization of heritage in contemporary culture led her to begin to collaborate with the Goethe-Zentrum Baku in 2017 on a number of ground-breaking exhibitions at their venue the Kapellhaus as well as other partner spaces across the city, including the 2018 events “Gericault’s Shipwreck Revisited. On Migrants and Refugees” show featuring international and Azerbaijani artists, “Dialogue Project” of art and performances.  Abroad, she delivered a session on Nizami Ganjavi with Italian National Academy in Rome in 2018 as part of her personal mission to build cultural bridges between Azerbaijan and the global community.

 

She also has multiple projects underway – coming up, she is planning the exhibitions “Kelaghayi” and “Germanijan” for December 2018, and is already organizing multiple group exhibitions for the spring of 2019. As an advocate for the local art community, she plans to provide opportunities to promote emerging talent, with an independent project underway for early 2019. In addition to all of these activities, she is also an author of a children’s book. With a diverse practice and fresh perspective on the role of heritage in contemporary society, Asli’s projects continue to enrich and expand Azerbaijani cultural life.

Əsli Səmədova

Müəllif

Lesli Qrey Dubayda məskunlaşmış kurator olmaqla yanaşı, Körfəz ölkələri və Xəzər regionunun müasir incəsənətini araşdırır. O ArtAsiaPacific incəsənət jurnalı üçün Mərkəzi və Qərbi Asiya regionlarından yazır. O Bakı incəsənət səhnəsini sevir və tez-tez ziyarət edir.

Lesley Gray is a Dubai-based curator and researcher focusing on contemporary art in the GCC and Caspian Sea regions. She is also a freelance writer covering Central and West Asia for the art journal ArtAsiaPacific. She loves the Baku art scene and visits often.

Subrubrikalar: